Welke horloges dragen dames/meisjes/vrouwen?

Wow, fijne collectie :+1:!

1 like

Je lijkt er ook makkelijk overheen. Ik moet soms ook twee keer kijken voordat ik zie dat het een damesversie is. Doordat bijvoorbeeld op eBay alle klokjes met een close-up foto worden aangeboden zie je het formaat er niet direct aan af. :sunglasses:

Ook vrouwen houden tegenwoordig van de grotere maten.

Klopt, maar mijn vrouw vindt de klassieke kleine maatjes toch leuker. :smile:

De mijne draagt:

4 likes

Best een mooi klokje, jammer dat het een quartz is :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Projectje net af, dus net heeft ze deze even om gedaan. :smile:

Dit is overigens niet een echte damesversie maar een tussenmaat (30mm) volgens mij ooit bedoeld voor kinderen.

8 likes

Fantastisch Marjolijn; leuk om jouw horloges eens bij elkaar te zien! :+1: Er zitten een heel stel echt mooie klokjes bij :relaxed:

1 like

Mijn lieftallige echtgenote draagt dit:
Tissot Lady Heart powermatic 80
Triwa Rose l’absence

1 like

Ja, leuke, afwisselende verzameling, hè?
Ik word er behoorlijk vrolijk van als ik er naar kijk.

3 likes

Daar doen we het allemaal voor, om er vrolijk van te worden! En dat geldt voor mij exact hetzelfde! :relaxed:

Ik hou ook van moderne kwaliteitshorloges, maar ik ben- net als jij- het meest bezig met die ‘ouwe meuk’ en dat geeft mij ook het meeste plezier. Als ik weer voor een mooie prijs zo’n jaren '60 klokje op de kop heb getikt, dan ben ik echt zo blij als een klein kind. Dat is het grote genieten! :blush:

6 likes

Dat is een hele mooie Nils! :+1: :relaxed:

1 like

Thanks… bling…bling voor de vrouw🖒😊

1 like

En zo hoort dat ook: onze vrouwen moeten stralen, blinken en mooi zijn! :blush: :+1:

2 likes

@Emdee , dat is echt een hele leuke en vooral fris kleurende collectie!

:sweat_smile:

1 like

Hahaha…jip🖒😊

1 like

Die van mij krijgt woensdag een Miele vaatwasser. Staat ook op hoe laat het is. Is wel niet handig om aan je pols te dragen…

3 likes

Als dank mag jij hem een jaar lang in en uit ruimen :+1:

2 likes

Je weet hoe dat gaat: zo iets moet je altijd zelf leuk vinden. Anders moet ik de afwas met de hand doen.

2 likes

Hahaha… :joy: :+1:

1 like