Welke horloges dragen dames/meisjes/vrouwen?

Het leuk mij een leuk idee dit topic nieuw leven in te blazen.
Dit is inderdaad al eerder gedaan , maar extra aandacht voor onze vrouwen doet het vaak goed :grin:

Ik ben vooral benieuwd naar de reacties van vrouwen die een mooi klokje cadeau kregen van hun manlief.
De aankoop van een maurice lacroix fiaba met 18K bezel en diamantjes, resulteerde in een vermoeiende nacht :blush:


7 likes

Je weet wat voor een reacties je nu kunt verwachten he?

1 like

Mooi topic, maar hoezo een vermoeiende nacht.
:slight_smile:
Kreeg je het horloge niet op de juiste tijd gezet.

gr. Hans

11 likes

Niet echt eigenlijk?

Ik hoop lollige reacties en mooie fotos , mij vriendin shopt naar een 2de horloge dus fotos kan helpen in het zoeken.

Ja vooral die…

:joy:

1 like

Ik heb mijn vrouw onderstaande een keer kado gedaan. Het leukste was het ophalen bij de plaatselijke juwelier vond ze. Ze draagt het horloge zelden omdat het stilstaat.

[URL=http://s417.photobucket.com/user/eko_andi/media/Screenshot_2016-04-07-13-31-35_zpsyk7fc80d.png.html][/URL]

2 likes

Zeer mooi horloge , toch jammer dat ze hem weinig draagt.

Mijn vriendin doet het horloge juist niet meer af , ze draagt hem 24/7 , hierdoor vol krasjes ondertussen :expressionless:

Ik zeg altijd tegen haar dat ze hem gewoon meer moet dragen. Misschien maar een winder kopen zodat hij blijft lopen. Dan gaat ze hem misschien vaker dragen.

Hier nog ren plaatje van de achterkant

[URL=http://s417.photobucket.com/user/eko_andi/media/longines5_zpsoncdqz9j.jpg.html][/URL]

1 like

Erg mooi hoor , voordeel van het niet dragen is dat hij ook mooi blijft!

In welke prijsklasse valt dit type horloge?

1 like

18 likes

leuke foto! :smiley:

Leuk setje

Mijn vriendin heeft vorig jaar een Junghans Max Bill aangeschaft met grijze sunburst dial :thumbsup:

Geen lelijke bling bling horloges met diamanten etc gelukkig :grinning:

2 likes

Volgens mij heb ik 1,5 jaar geleden 1700 (list was toen meen ik net geen 1900) betaald voor deze 30mm versie st Imier met parelmoer en kleine diamantjes op de plaat. Er zijn ook kleinere en grotere versies van.

Dat is een nette prijs , misschien dat over 8 maanden de kerstman er 1 meeneemt voor haar.

ik vindt het ook nix die steentjes , maar smaak kan je niet over twisten

Voor vrouwen vind ik steentjes heel goed kunnen, kan heel stijlvol zijn. Op een of andere manier vind ik het bij een herenhorloge op bijna geen enkele manier stijlvol, tenzij er bijvoorbeeld een enkele diamant gebruikt is in de kroon of boven op de shockprotectie. Ook de subtiele edelmetaal aanduiding in de vorm van een diamant van Patek kan ik waarderen.

1 like

heb je hier een foto van?
Als horloge Noob volg ik dit niet helemaal :neutral_face:

1 like

Toen mijn vrouw een zeer ernstige ziekte overwonnen had, heb ik haar deze uit pure blijdschap gegeven en zij draagt hem sindsdien bijna dagelijks.

56 likes