Welke horloges dragen dames/meisjes/vrouwen?

Het is trouwens de aanduiding voor platina tov van witgoud. Bijna alle Patek dressers zijn natuurlijk van edelmetaal.
De diamant zit dan tussen de lugs.

6 likes

Aha , duidelijk , zo kan ik een steentje wel waarderen ja! , prachtige PP

@majary : wat een prachtig gebaar , een blijvende herinnering dat onze tijd kostbaar is

Gewoon omdat ze het verdiende.

1 like

Mijn vrouw had helemaal niets met horloges, eigenlijk puur omdat ik dat wilde hebben we een paar jaar terug een ā€œgeelgoudenā€ Vendoux met parelmoeren wijzerplaat voor haar gekocht.
Vanaf dat moment is ze toch wat meer gecharmeerd geworden van een horloge.
Ze is wel redelijk op de hoogte van de diverse horloges nu, maar waar je mee omgaat word je door besmet dus nu kan ze het wel waarderen.
En vanwege onze trouwerij vorig jaar ,heb ik voor haar deze staal/gouden Rolex heb gekocht.

Word iedere dag gedragen en niet zachtzinnig behandeld.
Iets waar ik soms wel van schrik als liefhebber maar aan de andere kant word hij gebruikt waar hij voor gemaakt is.

Pieter.

8 likes

Mooi stelletje rolexen zo.

mijn vriendin gaat ook niet zachtzinnig om met haar horloge , maar hij wordt inderdaad gebruikt waar hij voor is.

1 like

Nu zie ik een stomme spelfout in mijn openingstekst , hoe corrigeer ik dit?

2 keer leuk is niet leuk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik zie wel meer stomme dingen in je openingstekst staanā€¦ :neutral_face:

:wink: ā€¦maar je bent nu te laat. Je hebt geloof ik een uur vanaf het moment van posten om nog correcties aan te brengen. Geldt zelfs voor de Regularsā€¦

Zenith

Helaas niet een hele scherpe fotoā€¦

Ok , binnen een uur dus corrigeren , duidelijk

ik hoopte op stomme reacties zoals dit , beetje humor misschien?

leuke zenith , ondanks ik geen fan ben van vierkante horloges heeft het wel iets.

Zit er een steentje in de kroon? , bij de maurice lacroix van mijn wederhelft zit er een saffiertje in.
Dit vindt ik een zeer mooi detail

Heel misschien, en een heel klein beetje humor hooguit. Echt geestig vond ik je openingspost niet. Ik geef nog een relativerende knipoog, maar jij gaat meteen in de tegenaanval. Maar ik wens je nog veel vermoeiende nachten hoor.

Het is weer droog hier, dus nog maar even uitwaaien.

niet zo bedoeld , mijn fout.

uitwaaien gaat wel lukken als ik zo naar buiten kijk , fijne wandeling!

1 like

High quality, low profile (ivm werk).

Hier op mijn pols overigens! :wink:

5 likes

Heel mooi horloge , de roze accenten geven het een subtiele vrouwelijke twist , echt gaaf

De airking staat met stip bovenaan mijn wishlist , 36mm met blauwe wijzerplaat , zuchtā€¦ even sparen nog

Probleem is dan dat een Airking 34mm isā€¦ :wink:

dat is een probleem ja:sweat_smile:
De nieuwe airking is 40mm ik dacht 36mm maar zit er duidelijk langs.

dankjewel!

Bij het bekijken van de foto zie ik dat 34mm minder klein lijkt dan ik dachtā€¦

toch maar eens een keer gaan kijken en passen , en in het vervolg mijn huiswerk wat beter doen :sweat:

Mijn betere helft wilde eigenlijk een 116234 maar die is veel te opvallend.

Daarom eerst een 116000 geprobeerd. Ook 36mm. Dat ging wel qua maat maar toch vrij fors om de pols. Deze 34mm is echt perfect. Mijn polsen zijn ook smal maar met een andere plaat zou ik hem nog best kunnen dragen.

1 like

duidelijk verhaal , ik denk dat 34mm prima is dan , ook ik heb smalle polsen.
Ik laat mijn vriendin de foto met roze details maar niet zienā€¦ dan wordt ze wild denk ik, die wil ze gelijk hebben