Welke horloges dragen dames/meisjes/vrouwen?

Altijd eerst geven… :wink:

1 like

Die had ik toen ook nog voorgesteld aan haar, wel met andere plaat zonder roze. Ze vond het jammer genoeg niets, anders had ik hem nu een beetje kunnen afwisselen met de sub. Ik heb toch niet zo van die brede polsen.

2 likes

Mijn vouw draagt deze

en soms ook deze

4 likes

jouw vrouw wordt duidelijk verwend! vooral de seiko vindt ik erg chic , super mooi horloge

ze krijgt volgende maand een roze laptop , telt dat ook mee ? :smile:

1 like

1 like

Top en congrats.

Mijn betere helft draagt haar vintage Tudor dagelijks, paardrijden etc maakt niets uit, hij gaat nooit af! Terwijl ze in het begin toen ze hem net van me had gekregen erg terughoudend was.
Nu nog een keer een lady-sub voor haar zien te scoren of een colt Oceane, dat zouden mooie paartjes met m’n sub en steelfish opleveren😀

4 likes

Mijn Miss is plots van het rose goud…
Daar zal verder dan wel weer het e.e.a. op moeten worden aangeschaft :scream:

1 like

Nomos Tangente Nl-editie
[URL=http://s497.photobucket.com/user/Tobias-photos/media/004.jpg.html][/URL]

6 likes

Balen!

:smiley:

Mijn betere helft heeft als dailybeater een simpele, strakke Tissot maar dan wel in 't wit.

Aangezien we nogal tegenpolen zijn maar toch niet van “druk” houden blijkt dat ook wel uit de keuze van horloges.

2 likes

Mijn vrouw draagt meestal haar Jacob Jensen.

1 like

heel stijlvol , mooi voorbeeld van minder is meer :thumbsup:

1 like

[URL=http://s1286.photobucket.com/user/aviator011/media/IMG_1223%201_zps9e6vseuj.jpg.html]

[/URL]

Meestal die ene en soms die andere :wink:

3 likes

zie ik nu een carbon wijzerplaat?

ik maak al jaren onderdelen van carbon voor een totaal andere hobby (modelbouw)
elke keer als ik een carbon wijzerplaat zie blijf ik dat mooi vinden , dit is wel een zeer mooie combinatie met de schroefjes zichtbaar :thumbsup::thumbsup:

1 like

Yes carbon wijzerplaat rose gouden kast en wat glimmertjes :relaxed:

1 like

Mijn vrouw draagt vaak een Zenith Pacific die zij van mij heeft gekregen. Quartz, want zij heeft een hekel aan het steeds weer op tijd zetten na het weekeinde, of als zij eens iets anders gedragen heeft.

Dick

Mijn vrouw draagt niet vaak horloges, af en toe bij een speciale gelegenheid.
Ik heb zelf een keer een PR516 voor haar gekocht, maar ik moet nog een keer tijd vinden om het ding te servicen. :grin:

Verder heeft ze nog een Paul Picot, een Jacob Jensen en volgens mij ook nog ergens een Danish Design.

1 like

De rechter variant, op een gemodificeerde Milanese. Arme ding heeft al een boel mee moeten maken, maar dieptepunt was een volledige 60 graden was. Verder jat ze graag allemaal 35mm vintage dingetjes uit mijn horlogekist… die schrijven hard af nu :slight_smile:

5 likes