Welke horloges dragen dames/meisjes/vrouwen?

Draagt alleen maar spul van Kruidvat e.d. zoals deze van € 2,50
Ik krijg haar niet aan een beetje knappe klok.
Ben wel blij dat ik redelijk mijn gang kan gaan op horlogegebied. :yum:

1 like

leuk !

fleece jack en vouwfiets ook hetzelfde ? :stuck_out_tongue:

1 like

Sinds tien minuten

5 likes

Ook ik heb geprobeerd mijn vrouw aan een gerenomeerd merk te krijgen (heb een Omega en diverse Seiko-horloges aanbevolen), maar ze moest en zou een horloge kopen dat ze eerder in de zoektocht gevonden had: een Guess-horloge:

heel erg gaaf, vind dit een onwijs mooi en elegant dames horloge, altijd al gevonden :smiley:

1 like

:laughing:arm horloge :neutral_face:

1 like

Thanks!!

Leuk topic!

Mijn vriendin draagt deze:
[URL=http://s172.photobucket.com/user/lexvandoef/media/E1EA81EF-B95A-4F8D-87EC-6E9895124D97_zpse6fcqgep.jpg.html][/URL]

Een jaren '70 seiko 5, is van mijn opa geweest, ik droeg hem niet omdat ik hem te klein vind, toen ze haar eerste echte baan kreeg na der afstuderen heb ik hem laten opknappen en servicen en aan haar gegeven. Sindsdien draagt ze hem 24/7, en dat terwijl ze daarvoor nooit iets van horloges moest hebben.

2 likes

Alhier de JLC duetto, en een fantastisch door Inca opgeknapt heren horloge van mijn schoonvader.

5 likes

Meest aparte horloge die ik hier gezien heb

Deze heb ik ooit voor mezelf gekocht, 24 jaar gelden :flushed: Kan me dat niet meer voorstellen maar het waren andere tijden zullen we maar zeggen. :grinning: Nadat ik een Tag Heuer kocht in 1994 is deze naar mijn moeder en daarna naar mijn vrouw gegaan. Ligt nu stil te wezen in de horlogedoos.

Deze kocht ik als verjaardagskado voor vrouwlief. Zoals jullie kunnen zien heeft zoonlief 'm laten vallen op de badkamervloer. Hij moet nog een keer naar een horlogemaker om te worden hersteld. Ik heb MarcelloC hierover gemaild maar het enige wat ze terugmailden was; stuur maar op.

Verder heeft ze ook nog een Raymond Weil gekregen als verjaardagskado (ja, het horlogegebeuren is haar deels door de strot geduwd…) maar ook die staat stil.

Kortom ze draagt geen horloge en is toch gelukkig:grin:

Groeten
Rutger

Die van mij heeft jaar in jaar uit een Fortis Flieger gedragen, tot hij stopte.
Toen tot nieuwstaat laten servicen, en nu merendeels in de doos.
Verder een colt oceane, als nieuw voor gelegenheden.
Een officine del tempo, meegenomen van een vliegveld voor haar als kado na een lange reis voor het werk, heeft ze heel veel gedragen.
Nu een ICE met swarofski bezel als dagelijkse klok.
Valt me heel goed mee hoe degelijk die zijn.

Grtn Leen.

http://cdn.fratellowatches.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/Speedmaster382010-31-1-759x500.jpg

Een Speedmaster Reduced met witte plaat :slight_smile: Heeft Fratellowatches een artikel over geschreven.

8 likes

mijn ekster draagt deze en welk horloge ze van mij maar te pakken krijgt…

10 likes

Helaas niks.
Ik probeer haar weleens over te halen om een mooie Rolex Datjust of Air-King te kopen maar het lukt me niet.
Wel vind ze de Tag Heuer Aquaracer Lady quartz mooi met parelmoer wijzerplaat, dus wie weet!?
Die kan ik niet om helaas. :unamused:

2 likes

Deze…

SNZF29…met op verzoek zwart “5” schildje

3 likes

Leuke seiko , deze kan je af en toe lenen van haar? ik zou hem graag om hebben ook

Mijn vrouwtje draagt deze dag en nacht wordt niet gespaard bij bezigheden ,zie net dat hij schoongemaakt mag worden zodadelijk maar s doen
[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/20160501_112449.jpg.html]

[/URL]

2 likes

stijlvol horloge :thumbsup:

mijn vrouwtje doet haar maurice lacroix ook nooit af , poetsen mag ze zelf doen.
ik heb net het aanrecht al gedaan :laughing:

1 like