Welke horloges dragen dames/meisjes/vrouwen?

en voor vele anderen:

vrouwtje

:wink:

3 likes

Vind hem voor mij iets te klein met 37mmā€¦
Maar ik heb een mooi alternatief :wink:

3 likes

@Skyjack

Ik noem mijn vriendin prive altijd wijffieā€¦ ze komt uit Rotterdam. :wink:
De aanduiding vrouwtje zie ik niet als negatief , iedereen mag zijn wijffie noemen zoals hij wenst denk ik.

Ik ga ME horloge eff poetsenā€¦ knoei wat koffie hier.

1 like

Was geen waarde-oordeel, vond het gewoon opvallend dat dit in dit topic veel terug kwam gezien de ā€˜verhitteā€™ discussie eerder :wink:

1 like

De eerdere discussie lees ik net , vond ik hilarisch , vandaar de geknoeide koffie :sweat_smile:

2 likes

Ik heb mijn vrouw opgescheept met deze.

4 likes

Erg mooi, vind ik ook wel iets voor mijn vriendin. Eens over nadenken :joy:

Mijn vriendin heeft oa deze

3 likes

Wel laten servicen daarnaā€¦? Redelijke kans dat er geen water in gekomen is, maar door het centrifugeren zit de olie nu overal, behalve waar het moet zitten.

Elke goede horlogemaker kan dat uurwerk servicen trouwens. Hoeft-ie niet voor naar Glashuette.

1 like

Jups, direct daarna geservicedā€¦ moest ook wel, want de wijzerplaat was 45grad gedraaid in de kast ?! en de kroon hing er bij. Vreemd genoeg was er geen water in het horloge gekomenā€¦ bij een goede uurmaker idd,

1 like

wouw :sweat_smile:

wat doe je je vrouw toch aan? , zit ze maar mooi mee opgescheept :smirk:

heel mooi klokje :thumbsup:

2 likes

Sorry voor het ophalen van een oud topic, maarā€¦

Eindelijk heb ik mijn vrouw aan een Seiko! Na de vele regen van de afgelopen week, liet zij zich ontvallen dat ā€œeen waterdicht horloge toch best wel handig isā€¦ā€. Koren op de molen!
Vandaag een Seiko SKX006 voor haar op maat gemaakt, na de bevestiging op haar vraag ā€œdat het toch niet zoā€™n duur ding isā€ā€¦en dat is het natuurlijk ook niet. Het resultaatā€¦

Dick

13 likes

Een Breitling Colt Oceane (nu even niet ivm lege batterij) en als backup een Tudor Princess Oysterdate.

4 likes

wings lady. Niet van haar pols te krijgen.

5 likes

En ze vind het horloge van Robert Doornbos mooi.
Tjaā€¦ik ook maar de Daytona ceramic is een beetje te prijzig. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ingetogen bling hihiā€¦ Bij een vrouw vind ik het kunnen.

2 likes

Hier thuis wordt het vaakst een fitbit II :persevere: gedragen. Niet dat ze geen leuke horloges heeft maar dat is zo lekker praktisch. Vreselijk

Hier een Teutonia II en een Seiko 5 voor mā€™n partner, maar ik vrees dat mijn nachten niet meer of minder vermoeiend worden van een horlogeaankoop. Grappig dat zoiets invloed zou moeten hebben.