Welke horloges dragen dames/meisjes/vrouwen?

Hier een Guess en een Breil.
Wilde haar die MeisterSinger kopen als verrassing (die hier op HF staat) maar denk vraag maar liever even…ze vindt het zonde geld😒

Gek genoeg zijn al haar horloges door mij aangeschaft, waarschijnlijk om de koopimpuls te bedwingen.

Momenteel een Seiko SARB072

Als het goed is, binnenkort óók een Bulova Super Seville (op leer).

6 likes

Die Seiko is top! :ok_hand:

1 like

Mijn vriendin draagt al jaren dezelfde Seiko. Ik kan het specifieke type online niet vinden, maar hij lijkt op deze:

2 likes

Ja, zeker! Af en toe kijk ik er eens naar die Seiko en dan is het een verbluffend ding. Opgelegde indexen, gesigneerde kroon, zichtbodem, lichte sunburst, mooie wijzerpartij en een nauwkeurig uurwerk.

1 like

En je ziet deze uitvoering zelden! Ik tenminste niet en dat vind ik een leuke extra. Geniet ervan!

1 like

Juist goed gedaan! , leuk spul komt er ineens voorbij!
Keep m coming!

Mijn vrouw draagt nog steeds niet vaak een horloge. Een paar maanden terug heb ik deze mini-PR516 een beurtje gegeven; en sindsdien draagt ze hem af en toe. :sunglasses:

10 likes

:blush:

Hier voor het vergelijk naast de (eveneens vintage) herenversie :smile:

8 likes

Ge-weldig wat een schattig ding.

1 like

Hier haar en mijn vierkante klokje.
(Excuses voor de slechte kwaliteit foto)

6 likes

Zo goed als dagelijks haar Certina die ik gegeven heb voor kerst, hier een vlugge polsfoto:

1 like

Paar maanden geleden m’n Aquaracer ingeruild voor deze Omega DeVille met beertjes en bling-bling dus een schot in de roos.

We moesten vandaag weer naar ziekenhuis dus zat weer om haar pols (niet elke dag).

Grt. Marco

8 likes

Aan mijn vrouwtje gegeven…6mnd geleden…


3 likes

2 likes

Mezelf quoten in mijn enthousiasme…

6 likes


deze van mij

Ik heb die zin drie keer gelezen, maar ik snap 'm niet.

Hoe bedwing je een koop-impuls door iets te kopen?

Als ik de zin lees, snap ik hem ook niet… Wat ik bedoelde…
Soms heb je van die momenten dat je iets moet kopen. Als ik dat iets voor mezelf zou zijn, dan loopt het gauw in de papieren.
In dit geval geef ik gehoor aan die impuls, maar koop iets in een andere prijsklasse, voor mijn vriendin.
Dus niet bedwingen, maar gewoon in meegaan met mijn zwakke ruggengraat.

1 like