Welke horloges dragen dames/meisjes/vrouwen?

Een Longines Conquest Classic voor haar 50ste verjaardag

8 likes

Op deze al wat eerder genomen foto hadden Mevrouw Klokkengek en ik allebei onze Oris Big Crown om:

:sunglasses:

14 likes

Wij zijn niet zo matchy als sommige foto’s hier, maar dragen in ieder geval vaak hetzelfde merk :slight_smile:

16 likes

Mijn vrouw heeft afeglopen zaterdag deze hybrid smartwatch gekocht. Best een leuk ding. Ze zocht een beetje fitness tracker achtig horloge, maar vond dit een mooie tussenweg:

4 likes

Geloof dat ik de collectie zojuist heb ingekrompen…

7 likes

Ik doe steeds alsof hij van mij is maar ze draagt deze het meest …

3 likes

Die van mij een datejust. En ik maar hopen dat ze snel uitgekeken raakt op het dragen van een horloge :innocent:

13 likes

welke maat?

De DJ? 36mm

Ja dan kun je hem mooi zelf ook om

2 likes

De perfecte maat voor een dame , maar ook voor heren met smallere polsen.
De ultieme uni-sex Rolex.

Leuk setje zo bij elkaar :slight_smile:

2 likes

Alhoewel, dan moet je elke keer het bandje langer en weer korter maken. Niet echt een optie lijkt me, wat dat betreft zijn leren bandjes wel makkelijk.

3 likes

6 likes

Quartz, ze wil een horloge dat ook wel eens een week van de pols kan :wink:

6 likes

In de loop der jaren al heel wat juweeltjes op de kop getikt voor mijn sayang.
Mijn persoonlijke favoriet is een splinternieuw ogende Omega Ladymatic van -ik meen- 50 jaar oud.
Wordt nooit gedragen want ‘die moet je telkens weer gelijk zetten als je hem een paar dagen niet draagt’…
Later eens een fraaie Constellation quartz voor haar gekocht en die zie ik gelukkig regelmatig aan haar pols voorbij komen. :blush:

Matching pair.

2 likes

Ik heb dit nog nooit gezegd, maar ik vind het horloge van vrouwlief mooier :astonished:

2 likes

Mooi groen is niet lelijk…

10 likes

Die alpinist staat haar goed.

1 like