Als ik mijn gouden klokje draag altijd een paar bij passende accessoires… beetje showen voor de meisjes
Een tas. Voor je tampons?
Nee, mijn laptop, tablet, vergaderstukken, tekeningen etc. Maar hilarische grap verder hoor.
Maar je laptop, tablet enz. matchen verder ook allemaal?
Tjonge jonge zeg. Jij bent zeker zo’n type die z’n sleutelbos met een sleutelhanger aan z’n broek draagt en een handyman zakmes in een zakje aan z’n riem heeft hangen.
Niet bepaald, maar ik vind dat je het ook kunt overdrijven.
Een tas gebruiken is overdrijven?
Als ik meer spullen moet meenemen dan er in m’n zakken passen neem ik ook een tas mee.
Je doet net alsof tassen alleen voor vrouwen zijn. Die tijd is gelukkig allang voorbij.
Ik rijd Volvo en draag een (oa) een breitling. Dat zal dramatisch zijn voor de statistische onderbouwing van die vooroordelen.
Een horloge is voor mij wel een belangrijk onderdeel van de ‘look’. Ik vond ergens een foto van mijzelf met een polo op het strand. Met mijn meistersinger om. Dat deed pijn! Nu zou ik uiteraard gekozen hebben voor de seawolf.
De collectie is inmiddels substantieel zodat ik voor een passend horloge en evt passende band kan kiezen. Dat is denk ik een grote afhankelijkheid bij de vraag van dit topic. Met een 3-piece-collection wordt dat al lastiger. Andersom, ik heb dusdanig veel schoenen dat matchende riemen al een uitdaging is. Laat staan horlogebandjes.
Het lijstje dat horloge, riem, schoenen en tas moeten matchen vond ik persoonlijk wat overdreven, but don’t take it so hard als dat toevallig wel je ding is.
Nee dat is ook niet zo zeer mijn ding, maar het is een beetje kinderachtig van je om een ander die daar wel waarde aan hecht op aan te vallen.
Wat wil je hier nou voor reactie op? Ik ben niet het type dat op bergschoenen rondloopt met zijn telefoon in een heuptasje, als dat wel jouw ding is dan moet je dat lekker doen.
Note to self: Niet meer over mannentasjes beginnen, het aantal hypergevoelige types hierover is net als bij de term Rolex nogal oververtegenwoordigd.
Laten we inderdaad niet gevoelig worden. Een tas is natuurlijk niet overdreven. Dat iemand het overdreven vindt om die te matchen met wat dan ook, is een goed recht. Net als het een ander zijn goed recht is om zijn navelpiercing te matchen met zijn horlogebandje.
Als ik mijn lijstje latente kenmerken ga opsommen, gaat waarschijnlijk het halve forum over zijn nek (*). Ik slaap er geen minuut minder om.
*ondergetekende heeft geen navelpiercing (**)
**ondergetekende heeft wel een rolex
Natuurlijk mag je het overdreven vinden. Daar zit de ‘pijn’ denk ik ook niet, maar het was denk ik niet handig van T om die mening in eerste instantie kenbaar te maken met: “Tas? Voor wat? Je tampons?” (of iets in die strekking).
Wat zijn dit nu weer voor mietjes?? Horloges matchen met riemen, schoenen, tassen???
Ik match mijn horloges met m’n wapens.
M’n Rolex duiker met een PPK…
M’n LCARS wristscanner met een phaser…
En binnenkort naar Sw7 met m’n Time Teller om de pols en Lightsaber om de heup…
Wou dat de grotere modellen ook die Lightsaber als secondewijzer hadden, maar helaas heeft alleen deze kleine 37MM het.
;);););)
Nerd alert!!
Maar serieus, ik let er ook geregeld op dat bandje, riem en schoenen matchen. Daarom vind ik metalen banden ook fijner, hoef ik daar niet meer op te leggen. (Rug)tas probeer ik op te letten, maar roei met de riemen die ik heb.
Overigens, als je als Star Wars junkie echt wil matchen, dan kun je bij Nixon je horloge matchen met een rugtas, riem en portemonnee.
In geval van Boba Fett…
http://demandware.edgesuite.net/sits_pod33/dw/image/v2/AAYF_PRD/on/demandware.static/-/Sites-masterCatalog_Nixon/default/dwfb529f63/products/C2542SW-2248-view1.jpg?sw=556&sh=680&sm=fit&sfrm=png
Jetpack niet inbegrepen
Je kunt ook voor de Emperial Pilot, Stormtrooper of Dart Vader stijl gaan.
Batterijen en The Force niet bij inbegrepen.
Enneh, voor alle duidelijkheid, die Walther is niet van mij.
Ik mix en match bijna niks.
Vind wel dat een strap/nato/zulu bij je horloge moet passen.
Het enige wat ik wel eens gaaf vind en weinig moeite kost, is als ik toevallig een zwarte pantalon met een zwarte coltrui draag dan ram ik een gematteerde of pvd duiker om de pols aan een zwarte nato met pvd hardware.
Niet van Spectre afgekeken overigens, die combi doe ik al een tijdje zo nu en dan.
Groeten,
Noel.
Ik match, maar mismatch doelbewust regelmatig.
Schoenen zijn dikwijls niet gematch (ik draag veel sneakers omwille van mijn werk)
Maar een geklede schoen match ik wel dikwijls met riem en horlogeband.
Voordeel is dat ik zelf lederen riemen en horlogebanden maak
Deze combinatie heb ik eens voor het huwelijk van mijn zus gemaakt:
Zwart/wit Python horlogeband en bijhorend strikje!
Knap hoor, maar brrrr… Ik krijg er de koude rillingen van. Kweenie wat t is, oer instinct ofzo dat ik daarvan uit de buurt moet blijven…
Met mijn aura…
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.