Deze vraag heb ik nog niet voorbij zien komen.
Waarmee combineren jullie je horloge ?
Riem, schoenen, hemdje of vinden jullie het helemaal niet belangrijk dat je horloge met de outfit past ?
Grtz Adam
Deze vraag heb ik nog niet voorbij zien komen.
Waarmee combineren jullie je horloge ?
Riem, schoenen, hemdje of vinden jullie het helemaal niet belangrijk dat je horloge met de outfit past ?
Grtz Adam
Ik combineer meer met activiteit, outfit zal me verder jeuken.
Donker overhemd: lichter bandje en andersom
Met mijn gevoel die dag en/of dagen, werken en of hobby, name it.
Beetje een contradictio in terminus.
Activiteit is meestal gerelateerd aan outfit en andersom.
Er is lang geleden op het ‘oude’ forum daar wel een topic over geweest. ik kan me herinneren dat er toen zelfs een gast bij was, die zijn hele outfit afstemde op zijn vintage horloge(s) wat er op neer kwam dat hij er zelf ook erg vintage uit zag. Een bijzondere look c.q. unieke (eigenwijze) stijl.
Zelf let ik er totaal niet op; de snd past overal wel bij.
Ik heb geen specifieke kledingstukken waar ik het op afstem.
Maar ik heb nato en perlon banden in alle kleuren en ik zorg wel dat het passend is bij wat ik verder aan heb.
Ik combineer Graag met zonnebril, kralenarmband, oorsieraad en ring.
Sowieso een wijvenonderwerp…
Ik draag graag kleurrijke perlon bandjes, dit alleen vol op de knobbel. Staat het mooiste en draagt comfortabel.
Dit het liefst alleen met korte mouwen, ik heb de meeste van mijn overhemenden daarom laten inkorten.
Geen oranje band of horloge bij een rood shirt of omgekeerd. Ingewikkelder ga ik het voor mijzelf niet maken.
Met grijs kostuum: Tissot met zwarte wijzerplaat maakt het geheel wat sjieker. Met bruin kostuum Junkers Bauhaus of Meistersinger ( beiden crème plaat en bruine lederen band) Met blauw kostuum Seiko met crème plaat en blauwe wijzers en dito band. Met casual kleding maakt het me niet uit en pak ik wat ik er de dag ervoor op het nachtkastje heb gelegd. (Met klussen doe ik niets om na een harde leerschool )
Heb je al eens nagedacht of er een relatie bestaat tussen bezitters van een bepaald automerk en het dragen van een bepaald horlogemerk? een topic waard ?
zegt de man met een roze shirt als profiel foto…
Daar heb ik ooit wel eens een (geinig) plaatje van gezien, zal kijken of ik het nog kan vinden.
Wel kort door de bocht hoor, er zijn zoveel mogelijkheden.
Riem en schoenen moeten sowieso met elkaar matchen, en een bijpassend horloge hoort er dan natuurlijk ook bij…
Ik moet bekennen dat ik zelfs een riem met bronskleurige gesp heb aangeschaft, speciaal voor bij de brass Arminda A1
Gewoon doen, niet een uur over denken. Of erger, een uur over lullen!
Eens, riem en schoenen en horloge moeten matchen. En mijn tas past daar in de regel ook goed bij. Donkerbruin leer.
Alles is lekker met pindasaus!