Horloge combineren met... ?

hmm als het pea-cocken is, dan wordt de vertaling dan toch : erwt-neuken? Nog vreemder…

Op elk potje past een dekseltje… :wink:

Nee effe serieus, Peacocken is het moedwillig ´over de schreef gaan´ met kleding om aandacht te krijgen, terwijl het op de een of andere manier blijft passen. Denk aan een fluo gekleurde broek als ‘statement piece’. Ook wel eens GTH (go to hell) pieces genoemd.

GTH is een klassieker binnen de Trad en Prep kledingstijl ook wel eens de frat-look genoemd.

Een duidelijk verschil tussen ( alhoewel ook veel mensen de tweede absurd zullen vinden). Ikzelf draag weinig tot nooit GTH pieces ff ter verduidelijking maar heb wel ontiegelijk veel respect voor de cohones die nodig zijn om zo een stuk met panache te dragen.

http://cdnl.gentlemansgazette.com/wp-content/uploads/2014/07/Prep-495x400.jpg

Hier een artikel geschreven door een kennis:

http://www.ivy-style.com/damned-dapper-chens-on-go-to-hell-for-the-rake.html

Om het ‘matchen’ terug even on topic te krijgen:

Voila: weer wat banden gemaakt die verbazend goed matchen bij één paar schoenen:

Maar, ik draag de banden ook gewoon bij mijn sneakers! :smiley:

3 likes

Ik probeer wel altijd te matchen met band-riem-schoenen. Ben daarom ook blij met mijn stalen band bij mijn duiker. Hoef ik er niet zo op te letten.

1 like

Zeg eens eerlijk, wie neemt dit serieus? Ik wist dat de bezitters van deze automerken zich om verschillende redenen zouden gaan melden :stuck_out_tongue_winking_eye: Meestal omdat men zich miskend voelt of zo.

1 like

Leuke reactie! Enne…intussen zakt Volkswagen naar een Fossil. Dus wie zo’n zwart Golfje met veel te brede banden heeft, mag zich melden :smiley:

Leuke auto man! Maar je horloges vind ik mooier!

3 likes

Oh no you didn’t…

Je bent er bijna! Nog een klein beetje afwerking :sweat_smile:

2 likes

Trendsetter :+1:

1 like

Heb ik nou zwarte schoenen gekocht om bij mijn horlogebandjes te passen? :smiley: Oh jee, ik doe het ook…

Porsche met IWC, ik associeer Porsche altijd met (TAG) Heuer.

Dit topic weer eens nieuw leven inblazen!
Zag gisteren een mooie combi in het roze voorbij komen en dacht, waar kunnen we dit kwijt?
Mijn bijdrage;

6 likes

Mogen witte sokken weer ?

2 likes

TL 1 grapje zeker… :smirk:

1 like

Het horloge maakt veel goed hoor, die is wow

1 like