bvloon
12 maart 2019 om 19:46
1
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een alternatief voor mijn SKX007, opzicht een prima horloge maar naar een jaar of twee begint hij nu een heel klein beetje te vervelen (het is niet dat ik hem met tegenzin draag hoor). Wat zoek ik: Een horloge wat ik tijdens mijn werk als sportdocent kan dragen. (het moet dus tegen een stootje kunnen en staan bij een trainingspak). Het liefst een automaat of handopwinder (ik weet dat deze natuurlijk wat gevoeliger zijn voor schokken en stoten). Niet te groot zo tussen de 36 en 39mm. Band maakt me niet zo heel veel uit. Qua prijs zoek ik tussen de 200 en 400 euro. Wie heeft er een idee?
Dpvh
12 maart 2019 om 19:59
5
Zoek je weer een duiker of kan het van alles zijn?
bvloon
12 maart 2019 om 20:06
6
Hoeft zeker geen duiker zijn.
Misschien een mooie marathon, volgens mij niet kapot te krijgen. Beschikbaar in Quartz en automaat, onder de $400
7 likes
Dpvh
12 maart 2019 om 20:16
8
Wel gevoelig voor krassen heb ik vernomen en net iets te groot wellicht…
Edit: oh en je wilt automaat
Om even een vreemde eend er tussen te gooien
-Sportief model
-Niet al te groot
-Automaat
-geen duiker
En Ten2Two heeft er een liggen binnen het budget
5 likes
Eh… sluikreclame… Er staat een INOX op staal te koop in het blauwe gedeelte. Als er iets tegen een stootje kan is het die… Wel 43mm… dat dan weer wel.
4 likes
Hamilton Field H69429931
Eta handopwinduurwerk, 38mm
De listprijs is €420, maar met even googlen is deze met korting te vinden.
8 likes
maat: check
automaat: check
robuust: check, zelfs met fixed bars en plexi
budget: nieuw wat duur aan 520€ maar tweedehands voor 400€ moet zeker lukken
Als het als diensthorloge kan dienen, zal die sportles ook wel lukken
4 likes
dreski
12 maart 2019 om 20:49
13
Sportdocent met een mechanisch horloge? Je hebt toch een stopwatch functie nodig? G-shock is echt een must imo.
1 like
FransT
12 maart 2019 om 20:53
15
Een Field onder een trainingspak nope.
1 like
Misschien toch nog even sparen voor een Rolex, @bvloon . Die floreren onder een trainingspak.
…
6 likes
Stevil85:
Oh… vertel!!
Met gutschein/kortingscode ‘valentin’ €375
2 likes
Deze was ik nog niet tegen gekomen.
Mikel
13 maart 2019 om 04:43
19
Rado keramiek?
Wel boven budget maar kan zeker tegen een “stootje”
Misschien niet eenvoudig aan te komen, maar kan zeker tegen een stootje:
Zoals de titel zegt: ik ben op zoek naar de Citizen Promaster Tough, BN0211-50E. Is sinds najaar 2018 te krijgen, alleen kan ik hem enkel in de US vinden. Mocht iemand weten waar deze te krijgen is (het liefst binnen NL of misschien Duitsland)...
Anders een G-Shock, niet kapot te krijgen.