Horloge datum & dag verspringt vaak

Hoi horlogeliefhebbers,

Ik heb een probleem. Mijn tommy hilfiger horloge verspringt vaker van datum en dag dan één keer per dag. Ik weet dat Tommy niet het beste merk is kwa horloges, maar het is een cadeau. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Het gaat om een Tommy Hilfiger TH1791137. Om 12 uur s’nachts verspringt hij van datum en om 3 uur s’nachts van dag, dat is volkomen normaal. Als ik dan is op mijn horloge kijk is de datum en/of dag opeens versprongen (bijv. In de middag 14:00). Staat de datum/dag opeens op een dag verder. Dit gebeurd soms vaker per dag. Ik druk ook niet per ongeluk de knopjes in, dat heb ik gecontroleerd. Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt

Groetjes,

Bram

Garantie! Doodsimpel. Kwartsuurwerkje, dus geen beginnen aan qua repareren. Gewoon een nieuwe halen. :+1: Beter nog, geld terug proberen te krijgen en een echt horloge kopen. :wink:

Maar een vreemd verhaal is het wel, want een kwartsuurwerk heeft ook een raderwerk met een onwrikbaar mechanisme er achter. :thinking:

Bedankt voor je reactie Peter!
Ik heb hem al eerder ingeruild voor een ander. dus die ik nu heb ik eigenlijk de tweede die ik in mijn bezit heb. Ik vroeg me af of er één of ander trucje was om dit te regelen, maar helaas! Ik zal hem dan moeten retourneren. :frowning: