Horloge-deal wordt straatroof

hopelijk niet iemand van hier…
straatroof in utrecht met horloge

laagste van het laagste…

Met dure horloge’s verstandig om niet alleen te gaan voortaan? Je kunt evenwel niet alle risico’s indekken.

Wat een rotstreek!
Ik zou sowiezo eerder bij een wegrestaurant, mc Do of een brasserie afspreken om een horlogedeal te doen dan naar ik zo lees, gewoon op straat…

Het zal je maar gebeuren. Wat een tuig loopt er rond zeg!

Not funny :cop:

mooi kudt. maar dure spullen trekken gore types aan. een klokje kan ook zomaar op straat van je pols gegrist worden.

Mijn beste,

Man man man, wat een miserie!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Lijkt me niet slim, om gewoon op straat af te spreken.

Ook daarmee blijven oppassen. Poos terug iemand die in n restaurant met n wisseltruuk te maken kreeg. Was zelfs gefilmd op beveiligingscamera.

Dat is natuurlijk k. van de b., maarrre je gaat voor een horloge deal toch niet ergens op straat afspreken? Met alle respect, het zal hier niet om een klokkie van een paar tientjes zijn gegaan, die stop je in een bubbelenveloppe in de brievenbus. Het ging dus om iets kostbaars neem ik aan.
Ik kreeg een keer het verzoek om een mooie vintage camera die iemand van me wilde kopen (via MP) op het perron van een station over te dragen… Klein stil station regio Den Haag. Ik heb die meneer maar gemaild dat ik van de verkoop af zag. Hij was heel boos.
Twee dagen later een goeie deal gemaakt met iemand in Limburg die dolgraag de camera wilde hebben en bereid was de verzekerde en aangetekende verzending naar Limburg te betalen. Allebei blij.