Hallo allemaal,
Vandaag thuis omdat ik ziek ben. Maar verveel mij. Ik wil graag een aantal documentaires kijken over horlogemakers. Iemand nog een aanrader?
Hallo allemaal,
Vandaag thuis omdat ik ziek ben. Maar verveel mij. Ik wil graag een aantal documentaires kijken over horlogemakers. Iemand nog een aanrader?
Misschien op YouTube zijn heel veel horloge filmpjes te zien, beterschap!
Dat is echt een leuke channel, ik volg m zelf ook
Zoek op YouTube het kanaal van Roger Smith, de beroemde Engelse horlogemaker. Zeer de moeite waard.
Ben deze nu aan het kijken. Bedankt
Niet bekend met documentaires, wel beterschap gewenst
Net klaar, erg mooi horloge. Dat is pas echt een skeleton horloge. Wat een afwerking en complicaties!
Breguet kun je rustig zien als de Rembrandt onder de uurwerkmakers, en de Marie Antoinette is zijn Nachtwacht…
sjors is toch wel een koning hoor, al is dit aardig in het polygoonjournaals
dit is een iets courantere versie, maar die moet je volgens mij op een platform bekijken (weet alleen niet welke)
iets meer hardcore
En vergeet deze niet
Dit is niet echt een documentaire, meer een item van een kwartier- maar ik vind het een leuk stukje over een independent high-end horlogemaker waar ik persoonlijk in elk geval nog nooit van gehoord had.
Vandaag uitslag. Positief getest. Dus nog meer vervelen thuis…
Iemand hier deelde horloge magazines met mij. Dus kom hopelijk er wel doorheen. Heb zelf ook een aantal leuke boeken over horloges liggen.
Inderdaad!
Niet echt documentaires maar de Talking Watches series van Hodinkee zijn erg leuk om te kijken, maar misschien ken je ze al
Beterschap!
Ik weet niet of het zo’n goed idee is om betaalde tijdschriften zelf te hosten op je website
Ik haal ze maar gelijk weg