Horloge doelen eind 2020 en 2021

Bah, die zoek ik al heel lang. Mooi horloge !:grinning:

1 like

Dikke mod bouwen, Photoshop:

Hem uit de broek hangen met een Onyx Day-Date, geen Photoshop:

Cool zijn, allang afgevinkt:

Ik heb vernomen dat ErikST om ons fopje niet meer bij ons is, dus mijn stretch goal voor 2021 is de helft minder mensen boos maken op HF dan dit jaar.

3111c4c6a29d7011d67e92877bac3bfc~3

Alvast graag gedaan @Jur!

Wat ik trouwens nog veel leuker vind dan horloges is dat ik hoop dat we in 2021 weer meer meetingen kunnen organiseren. Dat mis ik echt. :beers:

14 likes

Hopelijk deze
Moeilijk verkrijgbaar maar gelukkig nog geen premium
De Tropic ligt al een tijdje stof te bijten

11 likes

Thnx! Hij gaat nu nog niet weg hoor maar ook niet heel ver in de toekomst.

1 like

Nee hoor. Bij Olfert gewoon te bestellen. Voor een stuk minder dan voorheen geprijsd ook…

De mijne komt deze week binnen. :tada:

Edit: en die groene tropic ook binnenkort :tada::man_dancing:t2:

1 like

Voorlopig wel weer even voorzien na aankoop van m’n DJ41 … dus voor 2020 niets …: voor 2021 wil ik de jubilee erbij kopen en onlangs is het batterijtje van mijn Tissot ermee opgehouden wat ik wel een mooie aanleiding vindt om ipv daarvan een nieuwe beater te kopen … naja … we zien het wel! Geen grootse plannen :blush:

Ik heb een derdehands Breitling Aerospace titanium onderweg en dat is waarschijnlijk het laatste voor dit jaar.
Plannen voor de langere termijn zijn meestal niet zo aan mij besteed op horlogebied, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Lekker een beetje flipperen denk ik. :+1:

5 likes

Ik heb een afspraak met mijzelf dat ik dit jaar niks meer koop dus dat komt goed uit :rofl:
Een berichtje is altijd welkom als die de deur uit moet. :wink:

1 like

:point_up_2:t2::point_down:t2:

Eens

1 like

Iets van een world timer lijkt me gaaf

4 weken is goed te doen denk ik :rofl:

1 like

Hoor jij wel eens dat je zuur uit de hoek kan komen? :joy:

3 likes

Die Seiko is mooi gelukt :+1:
Kan alleen niet wennen aan de kroon op 4 uur. Gelukkig hebben ze wel de datum op 3 uur staan.
Liefst geen datum bij een duiker. Maar ja je kan niet alles hebben.

1 like

Ben het helemaal met je eens! Maar dit wordt een dure mod en ik heb daarbij liever een MM300 plaat en wijzers dan een aftermarket wijzerplaat. Dat voelt lekkerder.

1 like

Cool!

Geen doelen voor 2020 eigenlijk. Ik doe maar wat. Misschien nog een TH Series 1000 ‘Wolfie’.
Voor 2021 wil ik graag een dikke beater naast mijn DD.

2 likes

Ik zit nooit in een hoek want

Don’t put baby in the corner…

1 like

mijn doel hopen dat ik voor de kerst dagen mij omega weer om de pols kan slingeren hahaha

Ik moet nog 3 vostok mods maken, een lukt wel voor eind 2020, de andere 2 doe ik lekker volgend jaar.

Daarnaast wil ik misschien toch nog een bulova ss kopen en een citizen ny0040, dan heb ik leuke normale 3 piece (casioak ga2100, citizen en bulova)

Maar eerst zien dan geloven, bij mij veranderd het dagelijks.

1 like

Thnx
Zojuist besteld
Dan ben ik met de vandaag geleverde “Negroni” klaar voor het jaar

11 likes

Dit jaar komr er sowieso geen nieuwe meer. Goals voor volgend jaar is enkele horloges verkopen, oa waarschijnlijk de vintage Eterna-matic dresser en de Continental handopwinder en ze inruilen voor een manuele vintage Tudor dresser. Ook hoop ik dat de MKII Nassau terug in productie komt, sta al even op de wachtlijst.