Horloge en ijsdippen / koud zwemmen

Lugubere foto lijkt beetje alsof iemand onder het ijs is gestorven en zijn horloge is blijven hangen toen hij op het ijs bonkte.

2 likes

Waarom fixed?
Ik vond het wel grappig:
Een wak is een gat in natuurijs dat, in tegenstelling tot een bijt, door de natuur veroorzaakt wordt. Een windwak is ontstaan door de wind.

1 like

Lijkt veel erger dan het is en het gevoel daarna is vergelijkbaar met bv een nieuwe GS om de pols :wink:

Wat is er gefikst?

oh babylonische spraakverwarring
of bedoel je de dokter die een penis met symptomen van bevriezing moest genezen?

2 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Joah joah.

Genieten van een nieuw horloge of een vastgevroren zak aan je bovenbeen is niet hetzelfde.

4 likes

Eens. Maar wel dat gevoel van energie wat door je lichaam danst :smiling_face_with_three_hearts:

Nee, dat zijn je aderen die bevriezen :rofl:
Mij niet gezien… schijnt wel gezond te zijn!

En ik vond koud afdouchen al een prestatie…

1 like

Geniaal hoor dat je dit doet. Tikkeltje jaloers!! Merk je veel gezondheidsvoordelen? Mentaal en fysiek?

Op de horloge vraag weet ik het antwoord helaas niet!

3 likes

Déze zou geschikt moeten zijn, alleen al vanwege zijn naam :

:cold_face: Luminox Ice-sar Arctic :cold_face:

Voor € 579,-- ben je klaar…:wink::slightly_smiling_face:

2 likes

Ja absoluut alleen helpt het niet tegen de flipperitus ofzo :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Toepasselijk idd :snowflake:

Gisteren een ijs duik gemaakt met mijn Sumo. Geen problemen gehad. Wel weet je zeker dat de kroon vast vriest als je uit het water komt. Zolang als je daar vanaf blijft en het horloge op temperatuur laat komen is er niets aan de hand.

3 likes

Heb het nooit aangedurfd :+1:

Ligt natuurlijk aan je polsomtrek en de breedte van je arm van bovenaf gezien, maar met een klassieke ‘square’ design vind ik de G-shocks vaak passen. Ze zijn minder hoog dan breed. Ik dacht ook altijd dat g-shocks dik of groot zouden ogen maar ik vind m’n (blauwe) GW-M5610 altijd prima passen tijdens het sporten/ zwemmen/ etc (polsomtrek 172mm)

1 like

Dan zou dat voor mij ook geschikt kunnen zijn met een dezelfde omtrek

Zwemmen in koud water?

Duiken in dubbel nat, 3 gr C. Bosmolenplas.