Mensen van hot naar her scheuren
Dat is niet ok nee.
Maar de echte keim is hier wel tegen bestand volgens mij
Toevallig vandaag nog ff met onze schilder over gehad maar hij was er ook niet zoān voorstander van om de volgende dag na voegen te keimenā¦sterker nogā¦de zuurte en vocht graad hoor je te meten wil je eerder dan 3 weken keimenā¦
Ik denk en hoop dat het wel meevalt.
Ik ben echt erg ongeduldig. Klimop moet er tegenaan. Schutten afbouwen en straatwerk erin.
Dus daarom snel de keim erop gesmeerd. We gaan het zien
Neeee niet doen johā¦klimop is ook slecht voor de gevelā¦
Haha. Het zijn naar stenen.
De wortels van een klimop zetten zich vast in de voeg ,waardoor de voeg poreus word(t)
Ja en als het met kalkmortel gemetseld is geweest heb je sowieso een probleem
Nou ja het zit er nu toch al opā¦
Blijft over ,kort snoeien ⦠vlak boven het maaiveld
Dan maakt het geen ene fuck uit natuurlijk als je die tinnef er tegenaan wil hebben.
Maar daar gaan we heel wat jaartjes overheen. Aanbouw is op een plek gekomen waar een lange hedrahaag stond. Dus het is wel zo vriendelijk als dat weer doorloopt.
Volgensmij niet
Maar ja
Zo dacht ik er ook over.
Komt nog wel 1 meter muur bovenuit. Maar het zal wel loslopen denk ik
Is dus nieuwbouw? Dan is er bijna zeker gewoon met zand en cement gemetseld en gevoegd dan ga je daar in ieder geval geen problemen mee krijgenā¦vindt hedera niet zo lekker.
Jep.
Ik ben er zelfs allergische voor. Maar zit aan de buitenkant. Snoeien laat ik doen. Maar als ze gaan snoeien doe ik alles dicht en blijf binnen.
Dexter,Bosch Sprang?
Als het geen hedra moet zijn ā¦
De wilde wingerd moet je hebben.
Idd. Die is ook veel mooier. Die ga ik er een paar tussen zetten.
fraudeur?
al dat onkruid man, straks is je tuinman een keertje ziek en sla je een snoeibeurt over en dan ben je wel zuur.