Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Ha nee dat zou te makkelijk zijn :slight_smile: Register-taxateur kostbaarheden, kom je vanalles tegen. Doe naast antieke sieraden en horloges ook vooral exclusieve moderne sieraden, edelstenen en horloges meestal taxatie rapporten voor verzekeringsmaatschappijen zo kom je bij klanten en enorme horlogeverzamelingen echt geen straf om te doen.

3 likes

Project/proces management

1 like

Bingo, zit jij ook in de branche? verbaasd dat iemand met deze namen op’t forum naar voren komt.

Komt al leuk in de richting! Nog ff doorspeuren.
Waar komt dat document vandaan en waar heeft het specifiek betrekking op?

Bouwprojecten?

1 like

5 likes

In de Grond-, Weg- en Waterbouw ja.
Maar in de projecten zelf werk ik niet (wel jaren gedaan overigens). Niet voor de Opdrachtgever, niet voor de Aannemer en niet voor de Ingenieursbureaus. Of toch ook weer wel, maar dan voor allemaal!
Hoe kan dat nu?..

Door het gedrocht van UAV-GC met de kluwe van verantwoordelijkheden en aansprakelijkheden die er aan vasthangt?

of aan de kant van bevoegd gezag?

Hoi Rik, dan moet het je een plezier doen dat de UAV-GC 2020 nu ter visie ligt en er aanzienlijke verschuivingen in aansprakelijkheden en verantwoordelijkheden hebben plaatsgevonden!
Zo niet, dan kan je nog commentaar indienen! Tervisielegging UAV-GC 2020.

En nee, niet aan de kant van Bevoegd Gezag. :wink:

Gelieerd,ik verkoop oa spuitgietmatrijzen voor verpakkingen,kom zodoende wel eens in aanraking met deze bedrijven,bij welke zit jij?

1 like

vakkenvuller?

of … Zakkenvuller aan het horloge te zien :smile:

Boeken

1 like

Magazijnchef

Klaar :see_no_evil:

5 likes

Netjes hoor…het sauswerk dan…maar prik eens met je vinger of sleutel in het voegwerk? Ben wel benieuwd of het wel hard geworden is :thinking:

Voegwerk is gekamd :grimacing:

Kei hard

Aanbouw is hetzelfde gemaakt dan bestaande huis. Dus dat is prima gemaakt. Of het mooi is is weer een
Ander verhaal. Ik had het liever mooi strak gezien. Maar om nu heel mijn huis opnieuw te voegen zie ik niet zitten.

1 like

Moet nog wel 2 meter hoog antiworteldoek doek en gaas achter de klimop plaatsen.
Groeit het niet vast aan de muur.

1 like

Ok duidelijk…en zou ook niet mooi zijn als het ineens anders gevoegd is.
Alleen met kammen of met grove bezem afvegen trek je de voeg weer ā€œopenā€ā€¦de aanhechting tussen steen en voeg wordt minder sterk. Belangrijk dat je dan je verhouding zand cement aanpast…
Maar goed ben dan ook een vakidioot…en een zeikerd :stuck_out_tongue_winking_eye:
Huis opnieuw voegen moet je ook echt alleen doen als het nodig is…heb genoeg klussen aan mijn neus voorbij laten gaan omdat het alleen voor de ā€œburenā€ werd gedaan :wink:
Goed is goed!!

Zo zou ik het niet willen benoemen, ik zou eerder zeggen : een man met een hart voor het werk wat ervan zijn handen komt .:+1:

3 likes

Zo is het.

Wat zou die dan moeten zijn ?

Dat is alleen maar goed :ok_hand: