Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Ik weet niet of dat deze hoogten zal aantikken, maar ik neem de gok wel. Daarbij koop ik liever niet hier in de randstad. Het liefst koop ik iets moois en vrijstaand in het zuiden van het land.

2 likes

Ik weet het natuurlijk ook niet maar sluit 6% niet uit.
Het Zuiden is altijd goed :grin::+1: en de prijzen iets vriendelijker als in de Randstad. Voor nog betere prijzen ben je, denk ik, in NH (tussen Alkmaar en Den Helder) goedkoper uit.

1 like

Wellicht wel, alhoewel die kanten nu ook erg in trek zijn. Net als Friesland.

Ik houd m’n hart vast voor de mensen die straks hun hypotheek moeten oversluiten. Ik ben bang dat, met de nieuwe regels en verhoogde rentes, een hoop huizen op de markt gaan komen en de prijzen sterk inkakken.

1 like

Succes ermee :slightly_smiling_face::+1:

1 like

In het mooie Oosten hebben we ook vrijstaande woningen :grinning_face_with_smiling_eyes: Ook voor een prikkie :grin:

1 like

Ik zal je zeggen, daar heb ik ook al gekeken. En ja, ik zou daar best heen kunnen.

Mijn wederhelft echter niet, die denkt dat dat te ver weg van familie is. Wat overigens ook de reden is dat ik ook nog niet in het zuiden heb gekocht.

Daarnaast volgen 2 van de 3 kinderen nog een opleiding hier, die ik met geen mogelijkheid weg krijg nu. Wellicht verstandiger om hen eerst alles af te laten maken en als ze uitvliegen, dan pas weg uit de randstad.

2 likes

Vandaag “oldskool” voorbereiden, morgen naar Amsterdam en ophangen.

8 likes

Neon letter lichtreclame bouwer?

1 like

Idd maar niet zelf glasblazen.

1 like

Leuk werk lijkt mij! Krijg er altijd een usa in de fifties gevoel bij. :+1:

1 like

Vanuit het prachtige Dordrecht!

1 like

16 likes

Ik heb je toegevoegd aan mijn contacten :ok_hand:t2:

17 likes

Politie ?

Jij geeft voorlichting over verslavingen

2 likes

De gelukkige eigenaar van een Coffeeshop???

1 like

Zeer georganiseerde dealer

2 likes

Douanier schiphol

1 like

Ha bingo, ik werk in de verslavingszorg. Wij geven o.a. voorlichting. Ik bied begeleiding aan iedereen met een hulpvraag op dit gebied.

Dacht doe mn horloge ook in zo’n bakkie, past er goed bij :wink:

14 likes

Het valt me op dat die achtergrond van die doosjes Rolex groen is. Heeft dat met de verslavingsgevoeligheid van het merk te maken :wink: ?

Maar serieus: mooie baan, lijkt me :ok_hand:

2 likes