Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Klopt idd vwb tegen de stroming in varen. Gemiddeld van Rotterdam naar Duisburg varen we maar 8 km/h. Wel met 11000 ton lading. Leeg terug 18 km/h.

Tegen stroom meer tijd voor HF :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Wow, dat is langzaam zeg. Ik rij vanaf de Maasvlakte in ruim 3 uur naar Duisburg.
Wel met maar 1/5 van jouw lading ongeveer.
Zit er ook een soort dodemanbeveiliging op zo’n duwboot?
Als ik 30 seconden niets doe krijg ik een noodremming. Een boot zal dat niet doen maar iets van een alarm om je af en toe wakker te houden lijkt me geen overbodige luxe met die snelheid :sweat_smile:

Als we dan toch in het nautische bezig zijn hé 

10 likes

Bij ons geen dodemansbeveiliging. s’Nachts wel altijd met twee man wakker.

En tijdens moeizame momenten de muziek wat harder! :yawning_face:

1 like

Ook interessant. Welke brug?

Meerder bruggen en sluizen in noord Holland omgeving Amsterdam

1 like

Zeker, aan de pers!

@orkest bedankt voor het waarnemen. :wink:

1 like

6 likes

Kadaster meneer bij de rijdende rechter?

1 like

Hahaha, Not even close!

Ik werk bij een vastgoedbedrijf dat zich bezighoudt met het realiseren van bestemmigswijzigingen in onze eigen vastgoedportefeuille.

Mijn 2 collega’s, ‘de praters’, hebben vergaderingen, meetings en andere afspraken buiten de deur, met advocaten, ontwikkelaren en gemeenten.

Ik ben de technische en operationele kracht, ‘de doener’. Ik doe dus al het technische daar aan voorafgaand en verzamel en verzorg de informatiestroming, zodat ze weten waar ze over praten en voldoende vuurkracht hebben om de kogel door de kerk te jagen . :stuck_out_tongue:

8 likes

Raam open en eau de cologne in een zakdoek inhaleren, deden we vroeger nog wel es. Zat mee te lezen, wel grappig dezelfde reizen vanuit het perspectief van boot en trein

1 like

Mooie job. Goed salaris?

1 like

Ah top! Jullie hebben dan kantoorpanden in de portefeuille die jullie dan laten herbestemmen tot bewoning en die verhuren jullie dan tegen sociale woningbouwprijzen aan mensen die een woning zoeken :nerd_face:

3 likes

Ik mag niet klagen!

I wish that was true! Helaas (lees gelukkig) heeft de gemeente daar de grootste vinger van in de pap.

Ik houd me overigens bezig met braakliggende percelen om die naar een herbestemming te realiseren. De ontwikkelaar heeft zijn eigen plannen (verdienmodel). De gemeente beslist (gelukkig) uiteindelijk hoeveel % van de woningen, sociale huurwoningen moeten worden in het plan van de ontwikkelaar.

Naar mijn mening is dat helaas veel te weinig!

Ik ben overigens ook van mening dat veel privatiseringen op de schop moeten en weer terug in handen van de staat moeten komen. Het verdienmodel moet op de schop!

3 likes

Ik ben daar 1 van!

Ik verdien teveel voor een sociale huurwoning, mag een veel te dure vrije sector woning huren voor astronomisch bedrag dat opgaat in rook en nooit naar me toe zal komen. Maar voor datzelfde salaris kan ik hier ik Noord-Holland een schoenendoos met voordeurdeler kopen.

Wat mij betreft mogen huisjesmelkers dan ook zelf flink gemolken worden.

3 likes

Succes! Dat is idd balen.

1 like

Ik zit in de cooldown trein van de huizenmarkt. Ik wacht rustig af tot de bubbel volledig is geknapt, dus ik heb geduld!

Ik hoop tevens dat ik je heb mogen inspireren

Iets met huisjesmelkers met een dikke klatser om hun ‘niet hun pols’
 En gemolken worden :joy:

1 like

En de hypotheekrente is gestegen tot 6 procent? :grimacing:

2 likes

24 likes

Hahaha! :rofl:

Ooit
 Ooit! Voor nu heb ik een hele oceaan!

1 like