Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Er hangt één klok aan de muur, maar verder heeft het er weinig mee te maken :slightly_smiling_face:

1 like

Ik dacht dat het een tandwiel was :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha komt in de buurt, er zitten wel tanden aan!!

1 like

Jij werkt alleen op woensdag volgens mij!

1 like

Raadt U maar .
Meesten weten het wel volgens mij :sunglasses:

7 likes

:rofl: :rofl: Heb het wel extra druk om 12 uur op die dag, maar helaas moet ik de andere vier dagen ook gewoon aanwezig zijn!!!

1 like

5 bier voor de zaagloods :v:t2::laughing:

1 like

Werk inderdaad in een zaagloods bij een houthandel, als machinaal houtbewerker!!
Detail foto is van een horizontale platenzaag.

3 likes

Lichtmatroos of invallend kapitein op de grote vaart.:sunglasses:

1 like

Hoppa :partying_face:

3 likes

Fout… foto was wel op een haventerrein gemaakt
Dat wel

1 like

Chips!!! Ik wist het toch zo zeker…:sweat_smile::rofl::wink:

1 like

Hier nog een plaatje van een vergelijkbare machine, waar ik regelmatig mee werk!!

6 likes

Gaaf :ok_hand:t2: heb ik afgelopen dinsdag een zonnebril ( op sterkte ) voor in de auto van besteld :sunglasses:
Gewone bril had ik al om televisie te kijken, wat een geweldig merk met die superlichte titanium monturen.

1 like

U werkt aan het eerste manufactuur uurwerk van Invicta? :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ineens weet ik het… wij hadden in Amsterdam vroeger de Koperen Ploeg… :slightly_smiling_face:

1 like

Meestal tijdens werkzaamheden geen horloge om, iets met magneten en horloges…

4 likes

Dat bestaat nog steeds. De zogenaamde roeiers ! Kwam je niet makkelijk tussen, waren allemaal vrienden en familie van elkaar.

Maar nee ook fout :grin:

1 like

Ik ben wel eens met ze mee geweest, maar dat ter zijde. :slightly_smiling_face: Maar ik hou op met raden . Er komt vast iemand die het weet. :+1::smiley:

1 like

Luidspreker assemblage of car system pimper?

1 like