Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Niet mijn horloge :slight_smile:

Yes, ah leuk om te horen! Hoe heet hij (ik werk voor HR voor het offshore gedeelte)

Nobel! Ik dacht ook aan de verpleging gezien de tillift. Ik heb jaren in het ziekenhuis gewerkt op de radiologie :slight_smile:

Ah nog een muziekliefhebber

14 likes

Lijkt er soms wel op ja :stuck_out_tongue:

5 likes

hahahaha, de enige radiogolfjes die ik zag kwamen uit een echokop :joy:

2 likes

`

Ik werk niet meer in het ziekenhuis, ik heb het diploma van het tijdperk voor de radiologie afgestoft en ben hiermee gaan solliciteren. Doe eens een wilde gok… :smirk:

2 likes

:joy: Je bent aardig op dreef Ide!

als ik geen horloge meer heb om te laten zien, dan maar grappen maken :wink:

3 likes

badmeester

2 likes

Ik zie mijn werk wel terug daar met die singlemode patchcord LC/APC. Lijkt zelfs op een patchcord die van ons komt.

1 like

Je bent warm. De actuaris is mijn directe collega. Ik doe de business- en financial control op (een deel van) het zorginkoopproces en hij analyseert de zorgkosten.

Ik ben dus business controller bij een zorgverzekeraar.

Groeten,

Tecco

3 likes

Jij hebt vast een rustige dag vandaag… :wink: Nee bijna badmeester, de enige waar ik verantwoording over voer is een halve tamme stagiaire die meer ziek is dan aanwezig :pensive:

1 like

Druk aan het werk. Weliswaar zonder horloge.

13 likes

Hahahaha kerl, jij maakt de wc juffrouwtjes hartstikke blij :smile:

1 like

Een goeie duiker moet toch kunnen!

5 likes

Zijn mijn favoriete collega’s. Altijd in voor een praatje en ze kijken niet neer op mijn poetswerk.

4 likes

Zo te zien gelukkig niet in de plaats van je gebruikersnaam :grinning:

1 like

Misschien (wereld idee!!) kun jij je collega’s wel een warm opgerold handdoekje aanbieden na een wc-bezoek… Ikzelf zou het erg op prijs stellen. Toch een gemis in ons gebouw, die service :relaxed:

1 like