Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Dat wil ik ook in de speelkamer. Dan moeten de jongens maar ruimte maken voor papa.

Die heb ik onlangs ook weer aangeschaft in een modern jasjeā€¦ een nieuwe versie in een vintage look cabinet. Wel zitten hier alle 60 bekende retro games verwerkt. Leuk om te zien dat deze arcade cabinetten in de jaren 80 helemaal vol met electronica zaten en nu alle 60 spellen op een printje zo groot als een iPhone zitten.

2 likes

13 likes

Livinā€™ the jongensdroom: brandweerman?

3 likes

Yes sir!

2 likes

Cliche binnen onze sector, maar functioneel!

5 likes

Ambu pleeg dan maar he?

1 like

Als brandweerman heb je wel de verkeerde Sinn. Je zou de EZM4 moeten dragen speciaal voor de Feuerwehr :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

6 likes

Ja ik ken 'm, vind hem gaaf om het idee maar functioneel heb je er niets aan.

Sluit evengoed niet uit dat hij er eens gaat komen.

3 likes

3 likes

Wolters Kluwer Collegebundel?

1 like

:+1:t2:
En nu nog het beroep

Ik zie rechtsonderin een knop met ā€œPauzeā€. Dit moet de politie zijnā€¦

2 likes

Ik moet zeggen dat ik ze ritueel verbrand heb toen ik ze niet meer nodig had, dus hoop niet dat jij degene was die voor de klas vertelde wat ik er mee moest doen :joy:

1 like

:rofl:
Nee, ik sta er niet mee voor de klas, maar gebruik hem dagelijks.

Advocaat toevallig?:sweat_smile:

1 like

Heb ik ook :smile: Leuk om naar te kijken en lekker plat.

1 like

Bijna juist, EMB 135,145, en binnenkort ook de 175 en een CE 500

Nee, geen advocaat. Die heb ik overigens wel regelmatig aan de andere kant van de tafel zitten.

Wahahawha
Je krijgt ze er niet meer uitā€¦
Kinderen en kleinkinderen dito.
Ik heb ook ergens zoā€™n kermis bokszakautomaat staan, oh god als die jongens van me langskomen, testosteron tot het plafonā€™

Maar die racer he.
Ik verhuur die gameroom ook, teambuildingsmiddagjes, pinball dancing, etentjes met flipperen, verzin maar.
En dan staat er zoā€™n groepje droogkloten met stropdasjesā€¦
ā€¦te kijken naar die racer.
je ziet aan die smoelen: ā€œik wil dat ookā€ en ā€œIk kan dat toch niet doen met mijn rang/statusā€ enz. :slight_smile:
een paar biertjes later hangen de dasjes over de barkrukken en zijn de heren fanatiek bezig met elkaar van de weg af te drukken (ik heb ze gekoppeld en dan kun je echt heerlijk je tegenspeler te barsten rijden)

Maar die gezichten :smiley:
ik ben daar te groot voorā€¦maar ik zou zo graag
oh heerlijk

6 likes