horloge forum APP

beste horlogefanaten,
even een kleine suggestie…

aangezien ik graag het wat dragen wij vandaag topic lees is er toch een onhandigheid wat mij ervan weerhoud om er iets in te posten en dat is dat mobiel uploaden nou niet echt geweldig is. heeft iemand nog tips voor de mobiele website of is er ook een horlogeforum-app, zo niet, dan zou het heel tof zijn als de ontwikkelaar daarmee aan de slag zou gaan.

mvg
willem-jan

Die is er niet en die komt er niet. Dit is al meerdere malen geopperd, maar met de nieuwe layout als overbodig beoordeeld.

1 like

Kan je aangeven wat je probleem is? Dan kan er beter antwoord gegeven worden. Kijk eens naar de FAQ’s. Mogelijk staat je antwoord daar al.

Ik verplaats ‘m sowieso even naar dat subforum.

Ten eerste ben ik ook nog steeds voor een app. Of in ieder geval ondersteuning voor Tapatalk.

:thinking: Voor mij gaat dit altijd erg goed en vind het super makkelijk.
Wat is je probleem precies ? :slight_smile:

1 like

Ik moet zeggen, op mijn Samsung werkt de site prima!

Uitstekend op mobiel incl uploaden van beelden. Nul issues hier.

Op de telefoon gaat uploaden prima. Typen is een ramp . Ik Zie niet wat ik type wanneer ik met de telefoon doe posten.

Helaas heb ik geen andere opties dan met de telefoon posten.

2 likes

Als je vanuit chrome een snelkoppeling maakt naar het forum lijkt het op een app. Het heeft dan zelfs z’n eigen logootje (hij staat ertussen hoor)

1 like

oke , het probleem is dat fotos uploaden en scrollen door topics niet lekker gaat, meestal zie je de scrollbalk niet meer en moet je helemaal naar beneden om te kunnen uploaden, misschien een idee om de upload/reageer buttons op mobiel bovenaan te plaatsen?

Wanneer je op het balkje klikt waar de aantallen in staan (rechts onderin je scherm) komt er een soort van pop up tevoorschijn.

Hier zit een balk in waarmee je binnen 3 seconden bij de laatste reactie bent :wink:

het ligt misschien ook aan de mobile versie van firefox, op chrome lukt dit trucje wel!

Ik niet. Als je een app nodig hebt voor een forum of krant heb je je website gewoon slecht ontworpen.

HF verdient op de mobiele telefoon geen schoonheidsprijs, maar da’s ook wel weer de charme. Niet alles op deze wereld moet op een 8 duims schermpje gelezen worden. :+1:

Je hebt geen desk- of laptop? Wow.

2 likes

Ik kan je wel vertellen dat ‘m dat niet gaat worden. Het ontwikkelen van een (fatsoenlijke…) app is een kostbare aangelegenheid. Daarbij moet je er minstens 2 maken (iPhone en Android) en dien je deze ook nog eens up-to-date te houden (bugs, nieuwe OS releases etc.). Daarnaast zit de toekomst niet langer in apps maar in een betere mobiele ervaring in browsers. Je ziet enkele grote spelers er al voor kiezen.

1 like

Ja maar als je snel iets wil posten dan is mobiel veel beter dan weer je pc opstarten , met foto’s rotzooien enz. Ik snap de ergernis wel

Hier ben ik zelf niet zo’n voorstander van, aangezien het dan nog makkelijker wordt om een topic totaal niet te lezen en er een reactie in te knallen. Bij het wat dragen we vandaag topic is dit natuurlijk wat minder een probleem dan bij een inhoudelijke vraag, maar eenrichtingsverkeer op een forum is voor niemand leuk.
Hoewel er altijd ruimte voor verbetering is, vind ik het forum best goed draaien op chrome (Android). Zelf heb ik liever dat ze die mobiele website verbeteren/goed houden dan dat er geïnvesteerd wordt in een app.

1 like

Het feit dat wij in onze telefoons leven terwijl we oeverloos rondrennen en fietsen werkt inderdaad in de hand dat mensen dingen even snel willen doen.

Of dat ergens bevorderlijk voor is, vraag ik mij al een hele tijd af.

2 likes

:point_up: dit.
Helaas een fout die veel bedrijven ook maken, een app is net als heel veel andere IT producten een middel en geen doel.

Een goed in elkaar geknutselde website daar kom je een heel eind mee :+1:

3 likes

@DHSupport kan jij hier iets mee?

Heerlijk. Jouw leven bestaat zo te zien uit hamburgers, Facebook, online tv kijken, shoppen in China en horloges :smile:

3 likes

Mooi voor jouw. Maar daar gaat het niet om.