Horloge-gereedschap kopen

Hallo daar,

Iemand enig idee waar je terecht kan voor horloge-gereedschap in Den Haag?

Alvast bedankt!

zondag op de rikketik beurs

Bedankt voor de tip, echter is dat een eindje van Den Haag af :grin:

Ergens online aanschaffen??? Heb zelf bij cousins in de Uk het een en ander gekocht.

1 like

Ja zo ver was ik zelf ook wel gekomen, voorkeur gaat uit naar fysiek in de winkel.

1 like

Houten

In Den Haag zou ik het echt niet weten, heb ik zelf ook al vaker naar gezocht. Beter is om even je huiswerk te doen en er goed achter komen wat je wilt hebben/ nodig hebt en dat in één keer ergens online te bestellen.

Inderdaad de Rikketik maar ik ging ook wel eens naar BijouModerne in Bleiswijk. Maar dan moet je wel een kvk nummer hebben. Wat had je willen aanschaffen?

Je hebt denk bij de meeste groothandelwinkels een kvk nodig.

Ah op die fiets, bedankt voor de hulp. Ik zal dan inderdaad even goed uitzoeken wat ik allemaal wil hebben en dat in 1 keer online inkopen.

Bij VOF de Gevel in Tilburg kun je ook als particulier terecht.

1 like

Met deze Franse verkoopster op EBay doe ik al verschillende jaren zaken. Zeer betrouwbaar, snelle verzending en redelijke prijzen. Aanbevelenswaardig :+1:

elisabeth9679

2 likes

Hoi Harry,

Ik kan die elisabeth niet vinden maar de kleinste maat van een schroevendraaier is dat 0.50mm?

Zoek een hele kleine voor batterij vervangen(zit vast in een slotje met hele kleine schroefjes.

Is dit wat?

Gr.Nils

1 like

kom jij daar wel eens dan???

horloG

Nou komen niet, daarvoor is het te ver bij mij uit de buurt maar je kunt er gewoon bestellen.

Hoi Nils, die Elisabeth is een van de grotere watch tool verkopers op EBay. Als je in de zoekmachine van EBay tikt: Bergeon tweezers, kom je haar vanzelf tegen.
0,50 is ook de kleinste schroevendraaier die ik in huis heb.
Groetjes, Harry.

1 like

Hoi Nils, ik denk dat dit een mooi setje is en de prijs lijkt mij ook redelijk. Komen wel nog verzendkosten bij denkelijk.

Dit is degene met wie ik altijd zaken doe. Zeer goede ervaringen mee:

Groetjes, :sunglasses:

1 like

In Den Haag ben ik nog geen bandentooltje tegengekomen in de winkels. Laat staan het heftigere horlogegereedschap. Ik zou zeggen, Rikketik of online bestellen. Voor kwalitatief iets minder spul kan je bij Ali of Dealextreme aardig wat vinden. Voor zachte prijsjes…

1 like

Hey Super! Bedankt voor de info! :blush:

Gr.Nils

1 like