Houden en dragen wat ik heb, zo min mogelijk kopen.
Nomos opsturen voor een beurt. De King Seiko SJE083 mogelijk ook.
Houden en dragen wat ik heb, zo min mogelijk kopen.
Nomos opsturen voor een beurt. De King Seiko SJE083 mogelijk ook.
Niet echt plannen…ik zie wel wat er op m’n pad komt. Hopelijk eens een iets rustiger horloge jaar…minder flipperen en horloges langer houden. We’ll see. We kunnen allicht een poging wagen nietwaar…![]()
Geen idee mbt de kwaliteit van die merk, maar vind hem zelf mooi, dus besteld, Schild Heinrich GMT Tourbillon Limited Edition Gold.
Zoals ieder jaar is mijn voornemen om de collectie enigszins te verkleinen. En zoals ieder jaar zal dat waarschijnlijk weer niet gaan lukken ![]()
Er gaat niets uit en er komt niets bij. Genoeg is genoeg.
In 2026 de stap naar VC, Patek of Lange.
Ik zou in 2026 graag een squale 1521 of een Tag Heuer 1000 willen proberen. Wie weet ![]()
Beide heerlijke horloges! Aanraders!
Mijn voornemen is in eerste plaats het uitdunnen van de collectie zodat er weer plaats is IN de horlogebox, in plaats van ernaast…
En na de aanschaf van een TheCitizen die ik van @GMTplus1 heb overgenomen ben ik er wel even klaar mee.
Hoewel er nog steeds figuurlijke plek is voor een mooie Longines Zulu Time. Maar ik houd de boot af ![]()
Ik zie gewoon net even terug dat ik in 2025 25 horloges heb doorgeflipperd. ![]()
Dat gaat in 2026 hopelijk wat minder worden.
Geen voornemens in 2026
Ik hou het sowieso bij mijn G10
En ook bij mijn gekregen Chinese W10
De Vario D12 gaat eruit.
En voor de rest … Ik laat me verrassen op horloge gebied.
Er staat nog wel wat op de verlanglijst ![]()
Zoals?
Iets vierkants, een paar Russische merken die ik nog niet heb. Maar niet teveel, anders kom ik in het nauw met draagtijd.
Dit eigenlijk, minder horloges in de doos en hetgeen ik heb daardoor intensiever genieten.
Met de aankoop van mijn VC Fiftysix in november heb ik het doel voor 2026 (1 van de holy trinity voor/met mijn 40e) voortijdig behaald
Iets minder flipperen zou fijn zijn … ![]()
Zou mooi zijn!
Mocht hij komen, hopelijk wel met een lichtere tint van het titanium (passend bij de kleur)
26 stuks zou dan wel weer grappig zijn ![]()
Laat je wensen uitkomen!
Heb je nog een foto van de 56? ![]()
Hoop n Fiffer 2026 te vinden…
Niks erin, niks eruit en gewoon genieten van wat ik heb. Maarja, dat gaat m waarschijnlijk toch niet worden…