Hallo! Vandaag vond ik een horloge onder de grond, helaas kan ik nergens iets over dit merk vinden. Kan iemand mij iets over dit horloge vertellen? Bijvoorbeeld het jaartal en of het mogelijk iets waard is? Er staat MANIER met daaronder 21 Juwels. Alvast bedankt!!
Nee helaas. 99% zeker is het niets waard… tenzij het toevallig een volgouden kast is… dan materiaalwaarde.
Gezien de oxidatie van de kast heb ik daar geen goeie hoop op.
Onder de grond is wel een mooie manier om dit soort dingen te vinden! Ben het helaas met @Ruud eens, denk niet dat het waarde heeft en de naam zegt mij op het eerste blik niks. Zal wel een horloge uit de jaren 60 zijn van een van de zoveel merken… Toch leuke vondst, wellicht kan iemand er nog wat mee als projectje. Geen idee hoe die er van binnen aan toe is
Een stukje links en rechts ervan ook gegraven? Misschien ligt er nog wel meer, een compleet gebit… wat botresten… vergane kledingstukken. Ik noem maar wat
Maar leuke vondst. Puur toeval of met de detector op pad?
Bedankt voor de reacties! Ik heb nog in de buurt gezocht maar niks relevants aangetroffen. Inderdaad gevonden met een detector! Helaas geen waarde maar wel een leuke vondst!
Super Datomatic geschreven met dit lettertype…dan moet het een (bij)merk zijn van het Franse Mortima. Er zit waarschijnlijk een Cattin C66 penanker uurwerkje in.