Horloge gewonnen!

Gisteren stond de postbode aan de deur met een pakketje van het tijdschrift Quest.
Dit blad had een collega eens bij zich en er stond een sms actie in voor diverse prijzen. Natuurlijk koos ik toen voor een horloge en stuurde een sms.
En wat blijkt nu achteraf ? ik ben de winnaar van (Oktober) de Nautica NCS 46 (ter gelegenheid van het 25 jaar bestaan van dit amerikaanse modemerk)

Leuk zo’n gratis horloge ben er erg blij mee.
Op nederlandse webwinkels doet hij 300,- maar op ebay staat hij al voor 140,- excl verzendkosten. Conclusie: Lekker dragen dat sportieve ding!
Wat is jullie mening over Nautica,zo las ik elders al dat het een subtak van Timex is.

Gefeliciteerd. Zoals je zelf al zegt is het een modemerk. Het ziet er aan de buitenkant in ieder geval goed uit. De binnenkant zal minder zijn maar gewoon haar werk goed doen. Leuke klok dus. Best een eyecatcher.

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Daar moet op gedronken worden.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Gefeliciteerd:D altijd leuk om iets te winnen;)

gefeliciteerd met dit mooie klokje en het op deze maniet te verkrijgen is altijd super.

Van harte!

“een gegeven paard…”

Groet
Mark

Gefeliciteerd!

Als Nautica een subtak van Timex is, heeft het toch wel een redelijke kwaliteit dacht ik zo.
Timex heeft toch wel een historie,maakte al automaten sinds begin jaren 70 voor de Amerikaanse markt als ik het goed heb.
Nu maken ze heel acceptabele klokjes voor belachelijk lage prijzen,met name in de klasse sport en adventure.

gr Ron

Een horloge winnen is cool!

Veel plezier ermee!

Proficiat met deze leuke klok!

Een horloge winnen! Dat overkomt je niet iedere dag! :wink: Leuk, zeker als je dan ook nog zo’n fraaie Nautica krijgt.
Hij is je gegund. Geniet ervan!

Gefeliciteerd! Mooie klok.

daar moet :)-D worden… gefeliciteerd.

super, horloge winnen is natuurlijk altijd leuk :slight_smile:

Tsja, modemerk inderdaad, maar ik vind dit toch best een leuk ding hoor! En een gewonnen paard moet je niet in de bek kijken. :slight_smile:

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Van harte met deze stoer klok. Erg apart die draaischijven voor de chrono, beetje a la Tag Heuer.

En die blauwe elementen van de bezel zijn erg leuk.

Tijdje geleden was ik zwaar aan het twijfelen of ik ook een Nautica zou kopen.
Vind het uiterlijk van deze horloges lekker ruig.
Maar wist niks over de kwaliteit.

Deze ziet er ook goed uit (tu)

Veel geluk met je prijs.

PS ze zijn nogal aan de maat he 48/50 mm zie ik weleens staan.

leuk toch? zie er lekker vet uit. hoe vaak win je nou een horloge??

Alleen het winnen is al leuk en mocht er dan ook nog een leuk horloge uit komen dan is het helemaal feest

gr Pieter

Stoere klok, is helemaal niks mis mee.:~

Gefeliciteerd! Ik heb zelf ook een Nautica horloge en de kwaliteit overtrof mijn verwachtingen. Ik heb een all black gecoat model. Glas heeft een mooie reflectie en het horloge is massief en dat terwijl ik hem maar op halve lengte heb. Hij loopt ook perfect op tijd.

Kortom je kan er blij mee zijn!