Ik zag op youtube een erg mooie horlege, ben benieuwd hoe die heet, misschien heeft iemand een idee…
[/url]http://www.youtube.com/watch?v=OCoqOXKm-Bs/[/url]
kijk op 1:47
alvast bedankt !
Ik zag op youtube een erg mooie horlege, ben benieuwd hoe die heet, misschien heeft iemand een idee…
[/url]http://www.youtube.com/watch?v=OCoqOXKm-Bs/[/url]
kijk op 1:47
alvast bedankt !
Hmm, gekeken, en enorm vergroot… 3 zwarte subdials, band zelfs buiten de lugs… lijkt suiker op te zitten voor ongeveer 3/4… maar geen rechte verdeling… ik tast helaas in het duister, sorry!
Je hebt “alles bij de hand” in principe.
Mail je die gasten , en vraag je het.
Beleefd. ( zou ze niet kwaad maken ) (
haha oke iig bedankt voor de moeite! misschien weet iemand anders het,
Het lijkt mij wel 1van de betere merken zoals breitling en AP.
En die gasten mailen heeft niet veel zin want die reageren wrs tog niet, wil het wel graag weten want ben namelijk heel nieuwschierig=).
haha oke iig bedankt voor de moeite! misschien
weet iemand anders het,
Het lijkt mij wel 1van de betere merken zoals
breitling en AP.En die gasten mailen heeft niet veel zin want die
reageren wrs tog niet, wil het wel graag weten
want ben namelijk heel nieuwschierig=).
Nou , dat weet ik niet of ze niet zouden reageren.
Als jij zegt dat je gek bent van die clip , en dat dat horloge je opviel, lijkt het mij toch echt dat mits ze zo weten welk lid dat is , dat uit kunnen vogelen voor je.
Maar wellicht herkent iemand anders hem nog inderdaad…
ach iemand moet het tog herkennen hier… watch expers… 
waar blijven de echte horloge kenners…
Ja er zitten hier watch experts, maar meestal vinden ze (ik in ieder geval) zo een horloges spuuglelijk. Ik heb dan ook geen idee wat het is, misschien een horloge van een modemerk? Gucci ofzoiets.
Trouwens smaken verschillen, dus niet verkeerd opvatten dat ik het spuuglelijk vind.
Nouwja ik vind hem super mooi en ik denk niet dat het een mode merk is zoals gucci.
Wrs is het een klokkie van in de duizende euro’s, vergelijkbaar met AP en andere top merken.
Als ik zo vrij mag zijn mijn mening te geven?
Ik denk dat het niet veel zal zijn (zacht uitgedrukt), veel show maar no go zeg maar. Neem alleen al die BMW, als het “echte coole dudes” waren was het minimaal een “M”, en geen diesel.
Zo’n 5 serie kan je ook gewoon huren voor een paar uur, niets bijzonders.
Daarnaast lopen ze door de Bijlmer (althans, dat denk ik) dus waar gaan ze dat dure klokje dan van betalen als ze niet eens een huis kunnen kopen. (tenzij er ook koopappartementen zijn daar)
Slechts mijn mening en absoluut niet denigrerend bedoeld tegen iemand. Gewoon logisch nadenken.
Ik heb eens goed gekeken, door de layout van de subwijzerplaten van het horloge is het een quartzhorloge. Dan vallen de duurdere merken automatisch af. Als ik een rapclip zie (ik ben er inmiddels te oud voor, ik ben uit de tijd van LL Cool J, De La Soul en de Beasty Boys) dragen de rappers vaak “opvallende” horloges, groot met veel bling. Misschien zijn er winkels voor rap-mode waar ze horlogemerken verkopen die hier niet bekend zijn?
Het zou iets van Marc Ecko kunnen zijn. Veel blingdingen. Word volgens mij zelfs bij de Bijenkorf verkocht…

het lijkt een beetje op raymond weil nabucco, nouwja ik weet het niet!
het lijkt een beetje op raymond weil nabucco,
nouwja ik weet het niet!
Nou, ik zie toch geen gelijkenissen. Ja oké, er zit ook een chronograaf op, maar daar houd het dan ook zo’n beetje mee op. Ik vind het toch een belediging dit te vergelijken met een RW!
Het ziet er inderdaad uit als een quartz horloge. Marc Ecko o.i.d. zal het wel zijn.
Ik denk dat het niet veel zal zijn (zacht
uitgedrukt), veel show maar no go zeg maar. Neem
alleen al die BMW, als het "echte coole dudes"
waren was het minimaal een “M”, en geen diesel.
Zo’n 5 serie kan je ook gewoon huren voor een paar
uur, niets bijzonders.Daarnaast lopen ze door de Bijlmer (althans, dat
denk ik) dus waar gaan ze dat dure klokje dan van
betalen als ze niet eens een huis kunnen kopen.
(tenzij er ook koopappartementen zijn daar)Slechts mijn mening en absoluut niet denigrerend
bedoeld tegen iemand. Gewoon logisch nadenken.
Er zijn ook koop appartementen daar hoor. En je hebt er slechte en goede buurten. Verder kan je er heerlijk eten en heel leuk winkelen. Het echte gajes is naar Almere verhuisd. 
Of Jet Set?
Als het duur zou zijn (wat ik betwijfel), Jacob the Jeweler? Aan dit merk wordt zelfs gerefereerd door aantal rappers:
“Hear that Jacob goes tic-tac” Young Djeezy (oid) als ik me niet vergis,
ja,ja en dat op mij leeftijd 
Jaap-Wim Schreef:
Ik denk dat het niet veel zal zijn (zacht
uitgedrukt), veel show maar no go zeg maar.
Neem
alleen al die BMW, als het "echte coole dudes"
waren was het minimaal een “M”, en geen diesel.
Zo’n 5 serie kan je ook gewoon huren voor een
paar
uur, niets bijzonders.Daarnaast lopen ze door de Bijlmer (althans,
dat
denk ik) dus waar gaan ze dat dure klokje dan
van
betalen als ze niet eens een huis kunnen kopen.
(tenzij er ook koopappartementen zijn daar)Slechts mijn mening en absoluut niet
denigrerend
bedoeld tegen iemand. Gewoon logisch nadenken.Er zijn ook koop appartementen daar hoor. En je
hebt er slechte en goede buurten. Verder kan je er
heerlijk eten en heel leuk winkelen. Het echte
gajes is naar Almere verhuisd.
Hoi Dreski,
ik kom zelf niet uit Amsterdam en ken de hele buurt verder niet, was dus ook echt niet verkeerd bedoeld. En dat er gajes in Almere zit geloof ik best, anders zou Geert Wilders er niet vertegenwoordigd zijn.
(waarmee ik overigens niet zeg dat ik op Wilders stem of achter zijn ideeën sta!)
Ik heb het geprobeerd om het clipje te bekijken maar het lukt me niet…>X
hmm ook al zou het jet set zijn als die mooi is vindt ik het prima! maar oke het heeft niet echt klasse ofzo dan.
ik zoek eerlijk gezegt 1tje van 300-500 euro. Een piloten model vind ik mooi of het horloge van op de foto!(een 42mm/44mm ofzo dus) raymond weil nabbuco dat vind ik tog wel echt mooi horloge!

wie heeft er een idee?