Horloge gezocht

Hallo allemaal,

Ikzelf ben hellemaal niet thuis in de wereld van de horloges en het aanbod is erg groot.
Momenteel ben ik op zoek naar een horloge dat sterk is (sterk glas e.d) wat waterdicht is (extreme dieptes zal ik nooit opzoeken dus 50M is voor mij al meer dan genoeg) maar een hoogte meter en temperatuur meter wil ik er wel erg graag op hebben.

Welke horloges zijn dus:

Waterdicht (tot 50m is voldoende)
Heeft sterk glas
Heeft een temperatuurmeter
Heeft een hoogtemeter.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes,

Mathijs

volgens mij kom je bij citizen uit…

Dit is echt een vraag die niemand naar eer en geweten kan beantwoorden, stap bij een aantal juweliers binnen en laat je voorlichten en vooral: stel “domme” vragen. Dan kom je heel snel te weten bij wat voor een juwelier je bent binnengestapt, en word je hopelijk een stuk wijzer door alle antwoorden naast elkaar te leggen.

casio heeft ook een aantal modellen

Hoi Mathijs Zelf heb ik de Tissot T-touch classic. Een schitterend en perfect functionerend horloge maar prijzig. Althans…560 euro is niet weinig. Inderdaad lijkt shoppen bij diverse juweliers de beste optie en vooral de tip om ‘domme’ vragen te stellen werkt erg goed kan ik je vertellen! Succes.

Allemaal bedankt voor de reacties, ik zal eens wat juweliers bezoeken om meer informatie te krijgen.

Groetjes Mathijs

Hoi Mathijs,

Klik op Forumoverzicht in de blauwe balk hierboven, ga dan naar ----horloge encyclopedie ga vervolgens naar -----waterdichtheid.
zoals je hier leest is een 50m waterdicht horloge eigenlijk alleen geschikt om mee in de regen te wandelen.

groet, André

andre Schreef:

Hoi Mathijs,

Klik op Forumoverzicht in de blauwe balk
hierboven, ga dan naar ----horloge encyclopedie
ga vervolgens naar -----waterdichtheid.
zoals je hier leest is een 50m waterdicht horloge
eigenlijk alleen geschikt om mee in de regen te
wandelen.

groet, André

Je kan er ook in de zon mee lopen hoor…:wink: