horloge gezocht

Allen,

Laatst op het vliegtuig zag ik enkele plaatsen verder mijn ideaal horloge, het is me echter niet gelukt :frowning: om aan die persoon te vragen welk type het was. Ik hoop dat jullie kunnen helpen adhv deze beschrijving ?

-Chronograaf maar geen draaiende tachometer, redelijk eenvoudig ‘piloten’ horloge.
-zwarte achtergrond, en duidelijke witte (uren)letters van 1 tot 11. Het merk stond op de plaats van de “12” en leek een soort van schild in rode lijnen. Ik dacht eerst aan het tag heuer logo in lijnvorm maar ik kan geen tag heuer terugvinden waar het logo op de plaats van de 12 staat.
Het horloge had ook een normale grootte (ik gok 40mm), en de wijzerplaat was heel duidelijk vanuit alle hoeken, dus redelijk dun zowel het horloge als het glas.
Het horloge ging heel vloeiend over in het bandje, wat denk ik niet zomaar te vervangen was.
Dus het merk stond op de plaats van de 12 en net eronder stonden nog 2 kleine regeltjes waar meestal de reeks staat of water resistant e.d.

Hopelijk komt dit iemand bekend voor…

Edit: ik heb 25,- over voor diegene die bovenstaand horloge weet te vinden…

Dat is nou een raadsel om eens rustig te overdenken bij de kerstboom, ik kan je helaas niet verder helpen maar benieuwd wat anderen ervan kunnen maken!

Bij een schild in rode lijnen zou ik bijna roepen Tudor maar die maken geen sobere horloges (meer)…

Maar goed je moet ergens beginnen daarom maar een foto van een tudor :wink:

Tudor had ik ook al op gezocht. Het logo leek me drukker als dat van tudor, en er stond ook nergens op het horloge het merk tenzij misschien heel klein. Toch bedankt.

Leuk topic!!

Ik zal ook eens gaan zoeken op het web.

Dag Eric,

Ben eens gaan zoeken en vond deze…

Op de website www.victorinoxswissarmy.com staan er heel veel met het rode schild en met een zwarte wijzerplaat.

Groeten,

Wim

Ik heb ze eens allemaal bekeken, maar het was geen victorinox.

Deze komt nog het meest in de buurt:

Maar het logo was niet ingekleurd en de cijfers waren voor de rest allemaal heel duidelijk zichtbaar.

http://www.luminox.com/

Ik ben nieuw hier maar misschien bedoel je een Invicta horloge?

Welkom Undertje.

Invicta is een horlogemerk http://www.invictawatch.com/

Ja dat klopt :slight_smile: Het logo van Invicta lijkt ook op een schild dus ik dacht dat dat een hint zou zijn .

Yes… ik had jou post niet goed gelezen:( ben soms een beetje vlug:)

Ooh dat maakt niet uit hoor :slight_smile: Maar ik ben zelf ook al op zoek naar een horloge… Maar ik heb niet zo veel geld te besteden. Maximaal € 200. Weet iemand misschien wat voor horloge ik dan het beste kan kopen?

Ik zou eens bij monsterwatches.nl naar een leuke Seiko kijken.
Rob is een forumlid en Seiko is meer dan prima voor zijn geld.

Oke bedankt :slight_smile: Seiko’s zijn inderdaad wel goede horloges… Maar ik wil niet nog een keer het probleem dat ik na 2 jaar mijn batterij moet laten vervangen. ( Ik zit nu nog steeds met dat horloge, een Storm horloge, model vax. "t is best wel een mooi ding maar nadat ik de batterij had laten vervangen door zo’n juwelierszaakje, staat het horloge een paar keer per dag stil. Hij heeft me 120 euro gekost, best veel geld voor een 14 jarige toen… en nu zit ik er mee…) Want dan moet je extra geld betalen om het horloge weer waterdicht te laten maken… Volgens mij zo’n €50 voor 50 ATM. Zijn er ook goede automatische horloges voor onder 200 euro??

monsterwatches.nl;): het gros is automatisch!

Dat is mooi:)

Die Seiko- horloges heb ik eigenlijk nog nooit gezien:o En ik bekijk best vaak horloges op t internet… Hoe precies zijn die horloges eigenlijk? En hebben ze ook een perpetual calendar?