Horloge Gordon

Hoi mensen

Weet iemand wat voor horloge Gordon draagt?

Laatst was in het Talpa programma met Gordon en Joling het horloge van Gordon ter sprake.
Hij was met Gerard aan het werk in een hotel en zei dat voor de prijs van zijn horloge men de hele keuken van het hotel kon verbouwen.

Sindsdien vraag ik me steeds af wat zal dat dan voor horloge/type zijn?

Met alle respect komt het horloge voor mij als leek op TV een beetje goedkoop - speelgoedachtig over

wie van de kenners weet om wat voor horloge het hier gaat?

groeten Tox2

Was het het horloge wat hij hier om heeft?

Wel slecht te zien maar ik denk dan dat het een Chanel J12 is:

Ja dat is het horloge dat ik bedoel

Ik denk dat Henrik gelijk heeft, gisteravond ook gezien met t-shirt van Chanel, evenals zonnebril. Ik vermoed dat ie door Chanel wordt gesponsord.

Joling heeft volgens mij ook wel een aantal horloges; ik heb wel eens een foto gezien waar hij een Patek Philippe omheeft.

Gr, Marc

Maar dat je daar een hotelkeuken mee kan verbouwen… Ik heb het programma (en dus die keuken) niet gezien, ik ben niet zo’n fan van Gordon & Joling, maar volgens mij kost zo’n ding rond de 7.000 euro (???).

Gordon??? Horloge met witte band??? Easy…moet haast wel deze zijn…

gr,
Hans Mennink, die Gordon nog nooit op een grijntje smaak heeft kunnen betrappen

:d

Het horloge kost 2390 euro dus dat zal geen flinke keuken worden. Jammer is dat hij er zo over doet hij had het beter kunnen brengen dat die gewoon erg blij is met zijn horloge dan zo arrogant te doen.

Mvg Dennis.

Ja jammer van zo’n stijlvolle artiest als Gordon.

Gordon is een horloge freak/verzamelaar,–een ernstige fan van horloges-- zoals hij zelf zegt in een interview in ““Man & Horloge”” nr 4 .

Zijn voorkeur gaat uit naar IWC - Jaeger-LeCoultre en Patek Philippe .
Een Master Compressor van Jaeger-LeCoultre is zijn favoriet (begin 2005)

Zijn collectie is wat afgenomen sinds er is ingebroken bij hem, 12 horloges gestolen,waaronder een Cartier Pasha.

Misschien liggen ze bij die genoemde Juwelier uit dat verhaal van Henrik ?

Andre

Jullie hebben het allemaal fout. Het is een horloge van 120.000 euro. Zie de laatste “Watching” magazine :). Er zijn maar 12 van gemaakt geloof ik.

Karel Schreef:

Jullie hebben het allemaal fout. Het is een
horloge van 120.000 euro. Zie de laatste
"Watching" magazine . Er zijn maar 12 van gemaakt
geloof ik.

Niet iedereen heeft dat blad, welk horloge zou het dan wel zijn?

geloven doe je in de kerk, Karel.

120.000 euro, heb jij dat horloge persoonlijk aan hem verkocht voor dat bedrag ?

geen merk,geen afbeelding, ik zal je maar ““geloven”” op je woord.

-ZUCHT-
Waarom zou ik daar over liegen -_-’

Hier een foto voor de eerst-zien-dan-gelovers :slight_smile:

Ja, dat is de tourbillon uitvoering. Maar je hebt ook een standaard versie. Ik denk dat Gordon niet genoeg bij elkaar snabbelt voor een horloge van 120.000…

Hierbij een indicatie van de prijzen en de verschillende modellen in $: http://www.pacifictime.com/chanel-j12-classic-watches.htm

Henrik Schreef:

Ja, dat is de tourbillon uitvoering. Maar je hebt
ook een standaard versie. Ik denk dat Gordon niet
genoeg bij elkaar snabbelt voor een horloge van
120.000…

:frowning:
Gerard Joling heeft ook een dik huis van 2 miljoen geloof ik. En toch is hij helemaal uit de scene! En ze schnabbelen allebei best veel. Misschien is 't de tourbillon… We zullen het nooit weten :slight_smile:

Het is zeker niet de tourbilion die hij om heeft en dat is te zien op talpa. Let maar gewoon goed op als hij weer op de tv is.

Mvg Dennis.

Zo interessant vind ik het nou ook weer niet dat ik naar Talpa ga kijken :smiley:

BN ers krijgen vaak aanzienlijke kortingen op van alles en nog wat,
en ook wel dingen gratis aangeboden,

Rolex gaf begin 1960 de toen nieuwe Turnograph(met zwarte dial) kado aan alle piloten van het straaljagerteam de Thunderbirds. sindsdien is dit de bijnaam voor dit model Rolex.