Horloge Gordon

Weet iemand welk type horloge Gordon om heeft in het programma van talpa met Gerard joling en gorden over de vloer

dit is de beste foto die ik er van heb kunnen vinden

Is al eerder ter sprake gekomen en het is een chanel. (duikhorloge met witte keramische band).

Mvg Dennis.

Chanel j12 om precies te zijn.

Kan hij beter weer een Daytona SS kopen zoals hij voorheen heeft gehad. Uiteraard dit keer black face met dikkere wijzers.

is dit officieel een dames of heren model?
en waar zijn deze te koop?

Hij is er zowel in heren als dames model en er is ook nog een tourbilian van.
Waar die te koop is weet ik zo niet moet je even met google gaan zoeken. Hij is er ook in het zwart. Succes met zoeken.

Mvg Dennis.

tering wat zijn die duur :open_mouth:

zijn er nog meer horloges in dat model/kleur alleen dat goedkoper??

Swatch heeft diverse horloges “” in all white"" vanaf 50 euro nieuw
anders eBay: 2de hands vanaf 1euro

welke types zijn dat dan?

te koop op eBay USA voor $ 9,99 met diamanten bezel verkoper:hiphopchains,nog mooier dan die van Gordon.

Als je zo’n soort klok zoekt moet je eens kijken bij technomarine.

Bij de Bijenkorf(Den Haag) heb ik deze in het wit, zwart en nog een kleur zien liggen.

Op de site van technomarine heb ik ze niet gezien, maar misschien woon je wel in de buurt van Den Haag.

Groet

Kijk hier eens naar, helemaal wit

TAG Heuer Classics Monaco Automatic Chronograph CW2117.FC6198

Weet niet hoe ik een foto moet toevoegen , dus vandaar het nummer.

Errug mooi

Ik hoor net op Boulevard dat er bij Gordon voor de zoveelste keer is ingebroken en “ze” zijn kluis gestolen hebben waarin o.a. zijn horloges zaten.
Nu is alles met een camera opgenomen dus men hoopt spoedig de daders en de kluis weer terug te hebben.

Succes Gordon!

Jeetje, da’s wel zuur!!! Het zal je maar gebeuren. Niet lullig bedoeld, maar bij mijn weten, is dat al eerder gebeurd en dan zou je toch denken, dat je daar van leert…