Horloge heeft mankementen na reparatie

Wat doen jullie wanneer een horloge terug is van reparatie en heeft allemaal mankementen die het voor de reparatie niet had? Nogmaals opsturen? Of naar iemand anders toegaan?

1 like

Wat denk je?

1 like

Tja
Denk dat dat is vragen naar de bekende weg

2 likes

Ik zou contact opnemen en terugsturen.

1 like

Inderdaad een goede vraag. Ik heb ook ooit een horloge teruggekregen waar ineens krassen op zaten die er daarvoor niet zaten. Dat was voor mij de trigger om zelf horloges te gaan repareren. Het vertrouwen was weg, dus ik heb hem echt niet teruggestuurd.

2 likes

Je neemt gewoon contact op met de reparateur, iedereen kan iets verkeerd doen…

2 likes

Als je wilt dat het kosteloos gedaan wordt die je de reparateur daarvoor in de gelegenheid te stellen. Wil of kan hij dat niet vraag dan je geld terug en ga naar een echte horlogemaker.

1 like

Iets wel maar er wordt gesproken over allemaal mankementen.

Wat voor mankementen?

1 like

Iets met het datum mechanisme. Maar ik heb besloten om het nogmaals te versturen. Gaat goed komen.

Wat voor een klant veel mankementen zijn kan 1 foutje zijn door de reparateur…

Communicatie over de mankementen is van groot belang, gevolgd door de vraag aan de hersteller: wat kun jij daarin voor mij betekenen? Hoe gaan “we” dit oplossen? Hou het vriendelijk/neutraal en het gaat wel lukken, hopelijk.

2 likes

Het gaat met name om de datum functie. Wanneer je tijd wilt instellen dan trekt die dus ook de datum mee. Maar ik wil dit niet groter maken dan het is. Ik maakte dit topic aan toen ik een soort paniekaanval had.

1 like

Komt goed. Wat ik altijd doe bij zoiets is eerst bier drinken en daarna opnieuw de situatie beoordelen.

Cheers :beers:

10 likes

Jij drinkt preventief al bier denk ik @HanDavinci :beer::beer:

3 likes

Om geen paniekaanvallen te krijgen :sunglasses:.

5 likes

We aten met een groepje vrienden en kinderen eens in een gezellig restaurantje in de Achterhoek. Kids waren erg jong, dus dat was af en toe wat geblèr. Toen we ons verontschuldigden bij onze buren was de reactie, Nah, doe maar een biertje dan.

Mooi volk :beers:

4 likes

Mooie anekdote!

Als je daarmee bedoelt dat ik uit de Achterhoek kom ben ik beledigd.

5 likes

Bij lidwoord ‘het’ horen ‘dit’ en ‘dat’
‘Het topic’ dus ‘dit topic’ en ‘dat topic’.

Bij lidwoord ‘de’ horen ‘deze’ en ‘die’
‘De reparatie’ dus ‘deze reparatie’ en ‘die reparatie’

2 likes

image

:thinking:

Ik vind het ook niet klinken hoor!

1 like