Horloge het langst in bezit, en hoe lang

De MKII, 28 jaar in bezit. En sinds 1972 familie bezit, papieren op achternaam :muscle:t2:

:wink:

Cool topic trouwens!

Gr. Roel

14 likes

Deze citizen heb ik gekregen in 2012 bij het overlijden van mijn opa

4 likes

Volgens mij sinds 2005 in bezit, dit jaar voor het eerst een service en nieuwe capacitor gehad.

4 likes

Januari 2015.

image

1 like

Lekker hoor. Pareltje Ide :ok_hand:
Ouwe prutser.

2 likes

En jij? Heb je die replica Rolex nog ergens? Dat moet haast wel (één van je) langste in bezit zijn dan. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik doelde op het feit dat je foto niet te zien is.

Ja. Ik draag 'm alleen op speciale dagen.

1 like

Ja dat is zo’n Photobucket dingetje. Gelukkig maar want de Fortis in kwestie bleek ook er eentje van de markt in Antalya. Er staat zelfs ‘stainess steel’ op de achterdeksel. :joy:

1 like

Ok, on topic. De DJ heb ik sinds april 2018 in bezit.
Voor mijn gevoel heb ik 'm al een jaar of vijf :smile:

11 likes

Deze Seiko 5, gekocht in december 1992, voor mijn 20ste verjaardag.

11 likes

Pre-millenium. :wink: Beide uit 1999. 20 jaar oud dus. En ze gaan ook niet meer weg.

8 likes

Weet niet meer precies wanneer gekocht, maar is nu +30 jaar in mijn bezit!

b

4 likes

Ik denk inmiddels 8-9 jaar in mijn bezit en gaat niet weg.

9 likes

Ik heb een goede 2jaar terug pas mijn eerste horloge gekocht, ja en die is nog steeds in bezit.

6 likes

Tja. Dat is wel een hele lange tijd.

Is toch geweldig dat je iets zolang mooi Blijft vinden.

Dacht bij de 42 jaar oude al dat we meteen een winaar hadden. Maar mooi niet

2 likes


Omega Genève, 38 jaar in bezit. Ooit als eerste serieuze horloge gekocht toen ik ook een beetje serieus begon te verdienen. Een salaris van ca 1000 gulden/ mnd als civiel technisch tekenaar bij een gerenommeerd advies bureau. :thinking:.

Was nog geen hobby toen. De Geneve lag daarna jaren met waterschade in een la. In 2012 door Jan Ubels laten restaureren en toen ook met verzamelen en forum begonnen.

5 likes

Tag heuer carrera ook 1 van mijn eerste serieus horloge kwa bedrag. Jammer dat ik binnen 6 maanden bij 2 Nieuw gekochte tag heuers problemen kreeg met het uurwerk.
Moet zeggen dat de service TOP was. Maar wel vertrouwen weg.

Jammer. Anders was deze langst in bezit geweest.
Heb ergens nog een Horloge liggen van titanium maar die kan ik niet meer zo snel vinden. Even op zoek

2 likes

Begrijpelijk, heb deze ervaring zelf met IWC, binnen nog geen twee jaar moest er al een complete service uitgevoerd worden. Kreeg een aantal vreemde oorzaken (schuld lag bij mij gaven ze aan, terwijl ik mijn horloges met veel zorg draag). Uiteindelijke niks moeten betalen. Horloge ruim 6 maanden weg geweest. Moet toegeven dat ik ook niet meer zo snel voor IWC zou kiezen, hoewel ik de Portofino nog wel steeds in de collectie heb zitten.

1 like

Gekocht in 1995 of 1996 :thinking:… komt bij S&C vandaan.
Momenteel in bruikleen bij mijn pa.

Gekregen van mijn grootvader in 1967 ongeveer

9 likes