Horloge Hobby voornemens 2017

Geen plannen en geen speciale wensen voor aanschaf horloges in 2017.

Heb geen enkele behoefte om mijn verzameling te upgraden, het duurdere segment trekt me niet. De huidige verzameling vintage budgethorloges van veelal obscure merken bezorgt me teveel plezier. Bovendien ken ik mijn verslavingsgevoelige zelf, met duurdere horloges zou ik financieel gezien boven mijn macht grijpen, dat risico ga ik niet opzoeken.

5 likes

heb de 104 ST SA I ook gehad, erg prettig horloge, wel een drukke wijzerplaat met al die indexstreepjes, zal weer een 104 willen maar dan de ST SA A

2 likes

Hier heb ik om moeten lachen :joy:

Thanks

1 like

Tja miss moet ik het in het echt zien maar zo op t eerste oog vind ik de A juist drukker. Vind de sec indices juist gaaf ogen. Maar toch lastig van een plaatje! Vooralsnog zou ik de I kiezen me dunkt…

Wauwww (meer weet ik niet te melden, gewoon wauww)

hoe dan ook: de 104’s zijn fijne horloges, de standaard bruine vintage band is lekker soepel, maar wel errrrrug lang.

1 like

Mijn collectie uitdunnen wat ik al tijden van plan ben.

Dan denk ik een Omega Seamaster ceramic in het blauw. Of toch de Explorer1. Of toch de Grand Seiko sgbr081, of sbga127.

Of toch de …

Misschien gewoon even een tijdje genieten van wat ik heb!!

1 like

5 likes

… dude …geloof je het zelf

1 like

Hm kom ik aan met 16.3 cm polsomtrek :0

Een Doxa moet er bij mij vast en zeker ook een keer komen… Vind ze mooi maar ben vooral ook grote fan van Clive Cussler!

Een deel van de collectie er uit en een H. Moser & Cie alp watch in de plaats…
Of niet…

3 likes

Koopt die flapdrol met kerst waarschijnlijk weer een Hamilton, Squale, Seiko of Damasko. We kennen hem al langer dan vandaag.

1 like

Misschien een PAM in 2017? Al ben ik er nog niet over uit of het wat voor me is…

@Candide

4 likes

Zijn jouw woorden. Niet de mijne.

Drie van de vier heb ik al :wink:

In 2017 zal ik mij voornamelijk richten op een verhuizing en wat kluswerk bij onze nieuwe 70 jaar oude woning :sweat_smile:
Daarnaast houdt ik mijn oogjes open voor een leuke vintage chrono en een vintage PR516 staat ook op de shortlist.
Verder geen wensen dan gezond blijven! :sunglasses:

2 likes

Ik zou erg graag een vintage Omega DeVille Chronograph aan mijn collectie toevoegen, gaat een flinke zoektocht worden.

23 likes