Horloge Hobby voornemens 2017

Voor 2017 heb ik een redelijk grote aankoop “gepland”.
Volgend jaar heb ik een tweetal gebeurtenissen te vieren waarbij de aanschaf van een mooi nieuw horloge daar prima bij past.
Ik zit te denken/twijfelen aan een van deze drie:

Chopard L.U.C GMT ONE

Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe

Brequet XXI

Of dit gaat lukken weet ik nog niet, maar het het plan is er in ieder geval.

8 likes

1 en 3 geweldig! 1 chique en 3 lekker bombastisch, als je 2 dingen te vieren hebt…

Zelf heb ik een lichte voorkeur voor de Blancpain, alleen al vanwege de mooie geschiedenis :wink:

1 like

:upside_down_face: en dat vind ik de minste…

Chopard

Voornemen voor 2017…?

Terug van drie naar twee horloges, rust in de tent.
Één om de pols, één op de winder / in de kluis.

De Omega mag weg, staat te koop.
Rolex en Tudor blijven, twee mooie horloges nietwaar…?

9 likes

Oris houden of opsturen…

Uit

In:

hy

2 likes

Yup!

Opsturen?

Heb de blauwe versie van de daydate wel eens overwogen. Begint toch weer te kriebelen…

Kan je niet helpen met een keus maken, maar wat een prachtige band bij de Oris, wat voor band is dat?

Vorig jaar had mijn verlanglijst maar twee wensen, een TagHeuer Monaco en een Datejust II.
Beide geprobeerd maar gingen het allebei niet worden, helaas.
Dit aankomende jaar zou ik graag een Omega Planet Ocean willen aanschaffen echter wil ik ook al jaren een Christiaan van der Klaauw Ariadne.
Komt bij dat we een ander huis gaan kopen, net een kleine hebben rondlopen dus het budget redelijk onder druk staat. :wink:

We zullen zien wat het jaar gaat brengen.

Pieter.

1 like

Helaas kan ik je dat niet zeggen. Ik heb de band ooit bij een ander horloge ontvangen en er staat niet echt iets in waaraan ik de herkomst kan herleiden.

1 like

Dan zit er niets anders op dan t internet afstruinen!

Ik zit te twijfelen over een Alpina Seastrong Diver of een Mido Ocean Star Captain Automatik.

Voor mijzelf beide niet, maar de Mido vind ik t leukst

Je weet dat die door dat inhouse movement best wel dik is ( +/- 14,8 mm ) dat gaat richting een Rolex SD vwb dikte.

Bron ; http://wornandwound.com/review/tudor-heritage-black-bay-black-ref-79230n-review/

Toen jij de eerste keer JA zei hoop ik dat zij op voorhand ook iets heeft moeten tekenen… :wink:

1 like

crownguard.nl kan die leveren nieuw ( na bestelling ) voor € 4350,-- :wink:

1 like