Horloge Hobby voornemens 2017

Deze komt er uit het geboortejaar van mijn dochter en dan ben ik klaar voor 2017 :laughing:.

3 likes

Ja, daar ben ik van op de hoogte.
Ik ben inmiddels eigenaar van een black Bay, fijne klok, en voor wat betreft de hoogte vind ik dat geen probleem.

1 like

Ik denk ook dat het de Mido gaat worden. Ze hebben echter veel modellen die mij aanspreken.

Het lijkt alsof deze klok een bruine wijzerplaat heeft.
Is dat werkelijk het geval?
Vind dat overigens mooi😃

Wellicht ivm de zeldzaamheid (en het bijbehorende prijsniveau) in plaats van vintage Omega DeVille Chrono als al dan niet tijdelijke vervanging een Heuer Carrera CS3110

6 likes

Dit jaar heb ik negen aankopen gedaan, dus het voornemen voor 2017 is toch om iets kalmer aan te doen. Vintage spreekt me nu meer aan en m’n voornemen is om een King Seiko binnen te hengelen, bij voorkeur ééntje van 1969/70 met 36600 bps. Mocht dat niet lukken dan is de Lord Marvel het alternatief. Ook een vintage Seamaster kan me bekoren, maar dat is eerder een meerjarenplan. Sowieso houd ik een financiële reserve als er zich een interessante aanbieding voordoet.

2 likes

Geen plannen ( moet inmiddels weer zo’n tien batterijtjes vernieuwen ),
maar wel het voornemen om wat ik aan oud spul heb liggen
ook vaker te gaan dragen en niet te laten verstoffen,
hooguit wat bandjes swappen en kijken of dat de oude liefde weer oprakelt .

1 like

Haha, ik zal het in gedachte houden :smiley:

Eén van de onderstaande komt misschien in 2017 al binnen handbereik …
Ik vind dat een date en een loep bij een Submariner horen maar ben normaliter geen fan. Gelukkig kan ik hier het hele jaar over na gaan denken.

2 likes

Hoe langer ik naar deze kijk hoe meer ik 'm wil hebben…

5 likes

Staat volgens mij te koop hier ergens !

Mijn goede voornemen voor 2017 is een geneesmiddel vinden voor het Fliperitussyndroom… Zonder gekheid, vorige week geflipperd 3548 IWC maar de Pilot zit ook nog steeds in mijn gedachten!

#luxeproblemen
#Wens iedereen een gezond 2017!

2 likes

Ooit komt er een Rolex. Waarom zou alleen mijn vrouw er een hebben? :wink:

Meestal is het andersom…:yum:

True. En ze draagt hem niet eens :frowning:

Inruilen voor een herenmodel…:blush:

Moeilijk. Was een huwelijks cadeau, zo’n 40 jaar geleden :slight_smile: Ze vindt hem niet nauwkeurig genoeg…

1 like

Dan een Rolex vanwege het 40-jarige huwelijk?

1 like

Deze misschien toch maar verkopen en opnieuw aan de Longines Legend Diver.:thinking:

3 likes

Ik snap dat!