Horloge Hobby voornemens 2017

Tip: kijk naar de minutenwijzer, en de bijbehorende schaal op de wijzerplaat. Vergelijk met de Oris.

1 like

Die Tissot is nog een paar dagen in de aanbieding bij Jomashop https://www.jomashop.com/tissot-watch-t006-428

Ik heb vorige week voor mijn vader een Tissot Chemin Des Tourelles Powermatic 80 bij Jomashop besteld, als het goed is zijn we zelfs als de douane m onderschept goedkoper uit dan bij een NL dealeršŸ˜„.

Ik ben nog altijd niet mee…
De wijzer van de tissot komt niet over de streepjes heen, bij de Oris wel, maar anders dan dat zie ik niks.

Okay,
Er zitten 60 minuten in een uur. De wijzerplaat voor de minuten is genummerd van 1 tot 12, in Romeinse cijfers.
Geen enkele andere fabrikant van regulateurs maakt die vergissing, voor zover ik heb kunnen nagaan.

3 likes

Ah ja, inderdaad. Nu staat er twee keer 3-6-9-12, terwijl dat voor de minuten niet juist is… Nu je het zegt knap ik er op af :stuck_out_tongue:

Ik hou wel van tissot, maar dit is een misser (en de Oris is het mooiste van de twee)

1 like

HEBBES!!! Op de drie’ hoort geen III Maar 15

Mooi !!

Dat was een leuke.
Maar ook soort tip !

Super !!!

1 like

Schitterend die Tudor

Ok update, de Omega Seamaster is binnen en misschien welgeteld 1 week niet meer gekeken naar wat ik nog meer mooi vind.
Maar nu zit ik te kijken naar de Seiko Alpinist, vintage Omega Chrono, gaan sparen voor een Rolex, damn die verslaving :wink:

2 likes

Hahahahaha :joy:

Een paar weken geleden nog een Sinn 104 gekocht.

Ik wacht momenteel op mijn nieuwe Damasko DA47 die deze week wel zal arriveren vanuit Duitsland.

…en dan ben ik momenteel bezig knoop door te hakken voor een DA46…

Houd het dan nooit op?! Mijn voornemen was om het rustiger aan te doen…

:astonished::blush:

3 likes

Ik denk dat ik namens velen schrijf: neen, het houdt nooit op…

Grt. Marco

3 likes

Auww,en ik had nog wel goede hoop. :joy:

3 likes