Ik zag een video van Teddy Baldassarre waar hij over sommige āhot takesā ging van zijn kijkers. Ik ben benieuwd wat de hot takes hier op het forum zijn⦠Hou het respectvol s.v.p.
Voorbeelden gegeven in de video:
Speedmaster > Daytona
Gerald Genta is āoverratedā.
Grand Seiko > Rolex
Waarom zijn dit āhot takesā? Ik zie het als constateringen van een feit, en in tegenstelling tot wat @Brick suggereert ga ik over tot de orde van de dag.
Helaas kan ik dat filmpje van die Oostenrijkse ontwerper niet meer terug vinden die die APRO zo afkraakt in een recensie. Die was ook leuk.
Mocht je wonderbaarlijk genoeg het filmpje nog vinden, zie ik 'm graag tegemoet.
Kijk die kritische videos zijn altijd leuk. Zo genoot ik ook van die kerel die toen Tissot PRX powematic bekritiseerde.
Stefan Sagmeister! Hopsakee! Bij Hodinkee, in de tijd dat Jack Forster er nog was. Een woord of twee over de APRO:
Itās awful. You should get the matching cufflinks and maybe a shirt that has your initials on it, and then you can really scream āI am the jumbo douchebag of this roomā for sure⦠It is a testament to your awfulness.
Overigens wederom geen āhot takeā, maar gewoon weer een constatering van een feit.
Maar in mijn oren bekijkt hij het inderdaad goed, eerlijk gezegd. Ik begrijp zān kritiek op de Tank, ik begrijp zān visie op de Sub, en eerlijk is eerlijk, zelfs de Calatrava is een soort van meh. Ik ben het zelfs met 'm eens dat de Speedy misschien mān favoriet is van alles wat daar getoond wordt.
Het publiek voor Japanse speelgoedhorloges, die na een aantal dagen ongevraagd al een andere tijdzone bijhouden, zit in de tientallen miljoenen exemplaren per jaar. Hetzelfde geldt voor tal van hippe massaproductie horloges, en dat is goed voor de ālikes/subscribesā en kassa.
Dit uiteraard nodeloos ongenuanceerd, in lijn met dit topic en met een schep zout .
Het klopt echter wel dat voor een goed bezocht en betalend kanaal de massa producten beter geschikt zijn. En een beetje schoppen tegen de āeliteā werkt helemaal goed.
Ik kijk kan wel genieten van dit soort filmpjes op zijn tijd en de reviews van mister Teddy zijn ook prima.
Klopt. En hij plaatst het ook als zijn persoonlijk aanvoelen, en niet als de Eenige Absoluute Waerheyt die zo courant te merken is overal. Vind ik prettig.
Ik kon gewoon het beeld niet vermijden van een AP horlogemaker die niet - zoals in de Breguet reclames, bvb - in alle rust aan een werkbankje met zicht op de bergen een horloge samenstelt, maar als volstrekte zenuwpees en met schrille stem NEIN NEIN NEIN DAS MUSS PERFEKT SEIN tegen zijn meestergasten staat te krijsen.