Horloge Hot Takes šŸ”„

:rofl::rofl::rofl:

1 like

@Fate_Amenable_To_Change, leg uit! Welk feit? Ik zie drie meningen.

4 likes

WEL! De mooiste, heb je 'm wel eens omgehad? :grinning:

1 like

Nou ja, GS heeft innovatievere en meer solide uurwerk-technologie dan Rolex, ze hebben beter afwerkingsniveau dan Rolex en ze hebben betere natuur-thema’s, al geef ik Rolex die palm-bladeren wel… Die waren cool. Maar de rest is gewoon zichtbaar onder macro en te verifiĆ«ren aan de hand van uurwerk diagrammen.

Dat een Speedy beter is dan een daytona… Kom op. Als NASA het al sinds 1969 zo laat, moet het wel waar zijn.

Tot slot… Genta is inderdaad op dit moment overrated. Hij heeft de hand gehad in twee coole horloges (Polerouter, Connie), maar daarna drie ontiegelijk lelijke dingen ontworpen, en z’n eigen merk was ook al een opeenstapeling van minder geslaagde horloges. Dat de minder geslaagde horloges bij het gepeupel, voetballers en hip-hoppers gretig aftrek vinden is daar weer een bewijs van. :slight_smile:

Allemaal kei- en keiharde feiten. :rofl:

Natuurlijk niet. C-shape wint het voor mij altijd van corne des vaches. :slight_smile:

1 like

Prima, maar ze zijn niet om aan te gluren. Belangrijkste feit :sunglasses:

7 likes

Wat jij wil :wink:.

4 likes

Een datumvenster"uit het lood", dus tussen de uur markeringen in, verpest zelfs het mooiste horloge. Bijvoorbeeld de el primero.

1 like

Helemaal mee eens. Dit vind ik er standaard goedkoop uitzien.

Lummel. Mooi setje zo. :slight_smile: Een mens zou hebberig worden.

Ahum, de UG White en Golden Shadow en de PP Golden Ellipse zijn ook lekker hoor, en de King Midas, puur cult.

2 likes

Nou vergeet ik bijna de Octo…

1 like

Driekwart weer van zijn horloges die ik nooit zou kopen. En die ik zelfs lelijk vind, zoals de Patek ellipse. Toch een mislukte pebble.