Horloge huren de toekomst?

Marc-B1 Schreef:

Nope, een horloge is voor mij nog persoonlijker
dan m’n ondergoed :smiley:
( Bij wijze van spreken he :wink: )

Horloge huren lijkt mij ook niets, maar wat betreft ondergoed, ik heb ooit stage bij een bedrijf gelopen waar je bedrijfsondergoed aan moest.

n visser Schreef:

Kom ik net tegen op het net…

http://www.timetolease.nl/

Groeten.

Noel.

toch gewoon : koop op afbetaling? :slight_smile:

n visser Schreef:

Groeten.

Noel.

Dan kan je, lijkt mij, net zo goed de goedkoopste persoonlijke lening zoeken en van het leenbedrag een horloge aanschaffen?

Inderdaad, 1200 euro rente over een bedrag van 5000 euro en hem dan nog niet eens mogen houden…bah.

Marco V Schreef:

Inderdaad, 1200 euro rente over een bedrag van
5000 euro en hem dan nog niet eens mogen
houden…bah.

Het betreft “financial lease”, hetzelfde als koop op afbetaling.

“Financiële leasing is een leasevorm waarbij de kredietverstrekker of lessor enkel juridisch eigenaar blijft terwijl het volledige economisch eigendom (het genot, de verzekering, het onderhoud) overgaat op de kredietnemer of lessee”.

meijerhj Schreef:

n visser Schreef:

Groeten.

Noel.

Dan kan je, lijkt mij, net zo goed de goedkoopste
persoonlijke lening zoeken en van het leenbedrag
een horloge aanschaffen?

Als op een soortgelijke basis een horloge wilt kopen leek mij dat qua rente ook een “voordeligere” optie.

Voor zover je het voordelig kan noemen uiteraard…

Groeten.

Noel.

Ah ok, tsja, daar zullen mensen wel interesse in hebben,
Ik hou de raad van mijn vader maar aan, pas een gulden uitgeven zodra je er 2 in je broekzak hebt zitten

Marco V Schreef:

Inderdaad, 1200 euro rente over een bedrag van
5000 euro en hem dan nog niet eens mogen
houden…bah.

Het betreft “financial lease”, hetzelfde als koop
op afbetaling.

“Financiële leasing is een leasevorm waarbij de
kredietverstrekker of lessor enkel juridisch
eigenaar blijft terwijl het volledige economisch
eigendom (het genot, de verzekering, het
onderhoud) overgaat op de kredietnemer of lessee”.

Als je op b.v. TZ-UK kijkt, daar is 't aan de orde van de dag om een horloge op afbetaling aan te schaffen.

ticothijs82 Schreef:

Als je op b.v. TZ-UK kijkt, daar is 't aan de orde
van de dag om een horloge op afbetaling aan te
schaffen.

In heel veel landen waar creditcards net zo gewoon zijn om te hebben als een pinpas komt het wel voor niet alleen voor horloges maar ook voor andere luxe goederen.

Groeten.

Noel.

3X NOPE!

Niets is zo persoonlijk als een horloge.
Met krassen en al.

En als de dame van de avond niet naar de zin is
kan ik er dan ook een stand-in voor tussen de lakens bij inhuren?

Als het op de vrije ondernemers aankomt vast wel:+

dat boven je stand leven lijkt me ook niet zo slim, maar ben ik de enige hier die t uitproberen wel ziet zitten?

ik ben zo n dikke twijfelaar die maanden of jaren over n horloge kan twijfelen, hommages en erger aanschaft, enz om te bepalen of n horloge iets voor me is. ik ben dan weer geen flipperaar. mijn horloge is mijn horloge. zo n rental met n bepaalde emotionele afstand kan dan best wat zijn. ben dan alleen wel weer zo hollands dat t weer niet ‘teveel’ mag kosten. want voor dat geld kon ik weer n mooie horloge v kopen :+

Nou als je een (duur) horloge wilt kopen, en je bent niet zeker of er een klik is, zou je kunnen overwegen het eerst te huren.

Je leest hier regelmatig dat mensen een horloge al zo lang willen hebben, en als ze het dan hebben is er geen klik.
Helaas kan dit alleen met horloges die in NL te koop zijn.

Maar dan zal het wel niet echt rendabel zijn.
Ook ik verbaas mij er wel een sover als ik hoor wat mensen huren, voor hoeveel, en waarom.