Ik ga binnenkort trouwen en ik vroeg me af of er ook de mogelijkheid is om een horloge te huren ergens. En dan geen Rolex/Breitling/IWC maar iets echt speciaals, zoals een Urwerk UR-103t of UR-110, Harry Winston Opus 11 of MB&F HM3 of HM4. Kan iemand mij met deze vraag helpen? Alvast bedankt.
Groetjes, Cerikx
Volgens mij is het etiquette dat de bruid/bruidegom geen horloge draagt.
On topic, volgens mij moet je bij bedrijven zijn die BN-ers aankleden. Ik kan me geen andere ondernemingen voorstellen die dergelijke horloges verhuren in Nederland.
Ik weet niet of ze je kunnen helpen maar er zit een juwelier in België waar je de dure merken kunt leasen:
http://www.clemvercammen.be/products.asp?language=nl&productgroupid=8&subgroupid=60073
Succes ermee!
Eric
moebius Schreef:
Volgens mij is het etiquette dat de
bruid/bruidegom geen horloge draagt.On topic, volgens mij moet je bij bedrijven zijn
die BN-ers aankleden. Ik kan me geen andere
ondernemingen voorstellen die dergelijke horloges
verhuren in Nederland.
Oe dan heb ik het helemaal verkeerd gedaan, ik had juist een horloge gekocht speciaal voor de bruiloft
floris Schreef:
moebius Schreef:
Volgens mij is het etiquette dat de
bruid/bruidegom geen horloge draagt.On topic, volgens mij moet je bij bedrijven
zijn
die BN-ers aankleden. Ik kan me geen andere
ondernemingen voorstellen die dergelijke
horloges
verhuren in Nederland.Oe dan heb ik het helemaal verkeerd gedaan, ik had
juist een horloge gekocht speciaal voor de
bruiloft
Misschien zijn etiquette wel iets vanuit het verleden. Zeker een hele mooie gelegenheid om een horloge voor aan te schaffen.
Maak je gen zorgen, over horloges en bruiloften kun en mag je verschillende denken. Doe vooral dat wat je zelf wilt.
Zie http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,227457,227457#msg-227457
en in Dusseldorf op de Koeningsallee zit een winkel die verkoopt en verhuurt.
Tuurlijk moet je een horloge om, kun je om 00.00 uur de ober opdracht geven de tap te sluiten… :)-D
Ik denk dat de borg bijzonder hoog is, tel de reiskosten er bij op dan kan je beter voor dat geld een mooie klok kopen maar de etiquette schrijft dat je geen horloge kan dragen bij een trouwpartij (van jezelf dan), is dat achterhaald? ik weet het niet als je in stijl trouwt is dat ook een etiquette toch.
Veel geluk trouwens
mvg
Lex