Horloge huurkoop

Hallo allemaal,

Een paar jaar geleden heb ik in de Watching eens iets gelezen over een gerenomeerde juwelier waarbij je een horloge (rolex,breitling ed) kon leasen/huurkopen…
Ik geloof toen voor vanaf fl 100,-- per maand en vanaf 3 jaar lang. Kan iemand mij vertellen of deze mogelijkheid nog ergens bestaat? In het artikel toen stond dat het een daverend succes was,een gat in de markt enz,maar ik kan er echt helemaal niets van terugvinden op het www.

Alvast bedankt!

Gr jarno.

Dag Jarnos

Ik weet wat je bedoeld maar weet de naam daarvan ook zo 1,2,3 niet meer ,
Maar ik weet wel dat het niet meer bestaat

Gr Jasper

Dan kun je ook gewoon naar de bank gaan en een doorlopend krediet afsluiten.
Is waarschijnlijk met rente ook nog goedkoper.

Mijn mening is dat je alleen een duur horloge moet kopen als het op de rekening geen pijn doet als je begrijpt wat ik bedoel.

Het heette watch4you

René “chreef:

Mijn mening is dat je alleen een duur horloge moet
kopen als het op de rekening geen pijn doet als je
begrijpt wat ik bedoel.

Daar zit op zich wel wat in,het is natuurlijk een luxe.
Maar een auto is dat ook…
Het leek mij altijd wel een goede tussenoplossing,dan nog maar even wachten…

Bedankt in iedergeval!

Voor de meeste is een auto ook noodzaak en men praat over een heel ander bedrag natuurlijk.
Als je een gezin hebt met huis en hypotheek dan spaar je niet snel 20000 euro bij elkaar.
Als je graag een mooi horloge wilt en je hebt verder geen hoge onkosten is het best te doen om daarvoor een gedeelte te lenen.

Groet,
René

Maar er zijn ook voldoende erg mooie horloges te koop voor een betaalbare prijs! Het ligt er een beetje aan wat je wild. Gaat het je er om dat je voor jezelf een mooi klokje om je pols hebt of dat iemand anders zegt van goh wat heb jij een mooi merk x klokje om je pols? Kijk bijvoorbeeld is bij Sayin daar heb je al een leuke fortis voor 400 euro het is net wat je wil. P.S. mischien is de oris TT1 diver iets voor je kost dacht ik 675 euro.

Mvg Dennis.

@ geert T

Ben ik helemaal met je eens maar als je niet het geld heb om zo’n horloge te kopen heb ik persoonlijk mijn bedenkingen. Ik heb zelf ook drie rolexxen en een breitling maar ik heb een aantal horloges die voor de normale mens minder bekend zijn waar ik veel meer plezier aan beleef. En als iemand wil beginnen met horloges kan die naar mijn mening beter met een oris of iets gelijkwaardigs beginnen.

Mvg Dennis.

Geert T. Schreef:

A. Als iemand niet het geld heeft om zo’n horloge
te kopen…? Dan kan ie dat horloge toch ook niet
kopen of ben ik nu stom?

Geert het ging hier over geld lenen voor een dure klok.

Stom hoor je mij niet zeggen maar als iemand het geld heeft liggen wat is dan de reden om het via een huurkoop of lease constructie te doen? Belasting technisch lijkt het mij namelijk ook niet aantrekkelijk maar ik kan mij ook vergissen. Maar mocht het toch zo zijn dat iemand het geld niet heeft is het mischien een idee om met een iets goedkoper horloge te beginnen en in dit geval was de oris TT1 een VOORBEELD. Er zijn mogelijkhedene genoeg zoals ik ook al aan gaf.

on topic plz :slight_smile: