Horloge hype

Ik kan hier nog steeds onwijs om lachen.
Wat een poppenkast was dat zeg… En dan een ongelofelijk drama en vervolgens de aftocht van Johan

Wauw, het kon zo in GTST.

Jammer dat Jurk toen nog niet tekende.

10 likes

Een wijs besluit! :+1:

1 like

Die is nu toch moderator van een horloge groep op Facebook :thinking:

Welke Longines is dat?

Haha serieus?
Weet wel dat hij ooit, na zijn aftocht, pronkte met een neppe Daytona… Auw…

2 likes

Wat was het drama?

Pellikaan flying Dutchman, die zie ik amper helaas
1423066113

2 likes

Omg soo cool! Als horloge hipster moet je natuurlijk wel regelmatig laten weten dat je Rolex maar niks vind. You go girl!

18 likes

Een tijdje terug kochten een aantal leden opeens gouden casios. Daar hoor ik niks meer over.
Verder: datejust met linen dials was even een dingetje, nu niet meer.

1 like

Ja die slaat als een tang op een varken, heb hem eens gepast, klopt gewoon niet…

1 like

Longines Legend Diver (LLD)

De Gshock? Of zo’n simpel ding van een paar tientjes?

Heb je 2,5 jaar ?

2 likes

Er staan er 3 te koop in het blauwe gedeelte

Hahaha, … :joy::joy::joy:

Pblxs

PS Je zal mij nergens zien schrijven dat ik Rolex “maar niks vind”. Hooguit de mensen die ermee lopen te pronken en het alleen maar over geld hebben. :wink:

8 likes

Deze: https://www.horlogeforum.nl/t/casio-goldenboy-a500wga-9df-only/177362

1 like

Ik zie/hoor niet meer zoveel m.b.t. Panerai. Een paar jaar geleden moest elke succesvolle 40’er er een hebben.

2 likes

Ik vind veel Rolex horloges geweldig. Heb er ook een paar. Maar het groene deel negeer ik ook grotendeels. Wat een slap geouwehoer vaak. Dus ik begrijp @junior wel.

On topic: Rond Panerai is het erg stil geworden, zo lijkt het.

6 likes

Das ook niks nee…

en dat is je goed recht natuurlijk. Ik vind alle soaps daar heerlijk. Horloges zijn immers .aar de helft vd reden waarom het forum leuk is.

Grote verschil is dat ik niet met enige regelmaat posts van jou zie waarin je bovenstaande quote kenbaar moet maken.

5 likes