Horloge hype

De mode verschuiving naar kleinere horloges zal hierin ook mee spelen. Die dingen zijn bijna allemaal 44mm+

1 like

Ja dat denk ik ook wel. Ik vraag me af hoe dat zo is gekomen.

Anno 2020 is de mode wat verandert en dat speelt Panerai parten aangezien het niet echt een merk met een constante traditie is.

Dit is niet meer hip.

3 likes

Ik denk dat de marktpositie van Rolex hier ook invloed op heeft. Dit omdat 95% van hun horloges <40mm zijn.

2 likes

Als mijn opa er bij zou lopen als die meneer met het witte haar, zou ik hem prijzen voor zijn “hipheid”.

4 likes

Als je in Raalte of Spaubeek zou wonen misschien wel ja. :joy:

4 likes

Oh man wat een hel was dat. van Je zag vooral meisjes van 17 ermee lopen, plus een tiental leden van het HF.

4 likes

Ziet er nog altijd fancier uit dan die 20 jaar oude overhempjes -en broeken die de gemiddelde bejaarde in een bejaardentehuis draagt.

1 like

#Midlifecrisis

1 like

Neuh, voor lul lopen. Of gewoon nerd zijn, maar dan mag het :nerd_face:

1 like

De Maurice Lacroix Aikon

3 likes

Waarom zijn Panerai’s dan nog steeds flink aan de prijs? :thinking:
De submersible modellen en nog een paar anderen zijn toch wel echt tof hoor.

4 likes

Die Invicta diver daar hoor je volop over !

Vind ik ook jammer. Had er menig café mee kunnen vullen.
Helaas was ik toen nog het tijdperk dat ik nog in mijn bed piste en had hier geen tijd voor. Maar denk dat er vast wel weer een keer een HFLE komt die totaal FUBAR gaat. Dus komt goed.

3 likes

Ja zie ze regelmatig in het blauwe gedeelte :wink:

Maar even on topic, het eerder gemelde Panerai is beetje doodgebloed. Was er zelf ook rete enthousiast over en da’s nu wel voorbij, op een paar oude modellen na dan

1 like

Tsja, als er 150 rondzwerven 


Rolex.

Ow wacht,die komen af en toe nog wel eens voorbij.

Elk -only topic dat @anon50762135 gemaakt heeft een week voordat hij het horloge in het blauw zette.

5 likes

Dat was een kortstondige bewust gecreërde hype van @anon50762135, @Sjoerd_K en mij. :joy:
We deden wie hem het eerste had. Ik heb hem nog en draag hem als ik een kwartiertje ga hardlopen.

De dames bij mij op het werk waren zeer geĂŻnteresseerd. In het horloge bedoel ik dan hĂš? Geen van mijn andere horloges was iemand ooit opgevallen daar.

:raising_hand_man:

Ook.

Dat verbaast me dan weer, want ze kostten al heel weinig, dus brengen nauwelijks wat op. Lekker in de la laten liggen.

Ik ook. Never nooit zal ik het groene deel op negeren zetten.

5 likes

Ik kan me nog de hype herinneren rond de Fosh door de Nederlandse importeur. In vele topics werd de Fosh middels sluikreclame aan de man gebracht. Ik ben wel benieuwd of het een succes is geworden. Kan de beste man hier uitsluitsel over geven? Hij schijnt hier nog steeds zijn stempel op vele topics te drukken.

2 likes