Horloge in dashboard stijl; voor de autofanaten onder ons

Ik ben zelf een vintage-man, maar dit moderne horloge vind ik wel erg origineel, temeer ik ook autofanaat ben. Wat vinden jullie ervan? (qua design bedoel ik dan, want qua uurwerk zal het niet hoogwaardig zijn).

http://www.ebay.nl/itm/NIEUW-MODEL-F1-LED-TURBO-HORLOGE-AUTO-DASHBOARD-STIJL-BLAUWE-LED-DATUM-/111037334169?pt=NL_Horloges&hash=item19da574299

(Nota Bene: ik heb geen enkele relatie met de aanbieder van dit horloge)

Vriendelijke groet,

Ach voor dat geld kun je je er geen buil aan vallen. Maar tegelijkertijd moet je er dan geen hoge verwachtingen van hebben. Horlogee is geproduceerd, verpakt, van Azie naar hier vervoerd, handelaar nog een beetje marge, en gratis verzending. Alles dat hoj het langer doet dan 1 jaar is meegenomen, lijkt me. En het is niet uitgesloten dat hij het gewoon jaren netjes doet.

Ter vergelijk: mijn Steinhart Ocean 2 blauw van € 525 was al bij aankomst stuk. Maar daar zit dan 2 jaar garantie op (schijnt het).
(td)

Ik zie die horloges wel eens vaker voorbij komen op HF en WUS. Het kan overigens nog goedkoper:

Kost vrijwel niets, dus als je niets verwacht kan het enkel meevallen :).

Voor alle duidelijkheid; ik ga 'm niet kopen, hoe goedkoop het ook is, want ik zou 'm niet gaan dragen, maar ik wilde de autofanaten onder ons dit even laten zien.

Groet,
Xavier

Voor $8,99 heb je alle kleuren geleverd tot aan de deur. Als dat nou geen mooie deal is???

Gr Wouter