Horloge in de film Fracture

Hallo iedereen,
Ik heb gister de film fracture gezien en de hoofdrol speler had een heel mooi horloge aan. Ik wil graag van wat voor merk dat horloge is en of het ook betaal baar is. De beste foto die ik heb kunnen vinden staat hier. http://movies.yahoo.com/movie/1809417118/photo/970422259
Het is een goede film, zeker wel de moeite waard om deze te zien. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groeten,

Bernd

Heb je misschien een omschrijving van het horloge? De foto waar je naartoe linkt is erg onduidelijk. Dat kan ieder horloge zijn met een ronde kast, lichte wijzerplaat en een zwart leren band…

Ja daar was ik al bang voor. Ik hoopte dat iemand met veel horloge kennis de film had gezien. Maar het is een horloge met een leren band, een grote wijzerplaat en een dunne kast, ik bedoel dan het randje(geen idee hoe dat heet) En volgens mij had het horloge romeinse cijfers als aanduiding. Ik zal nog verder zoeken op internet. Ik kom heelaas nier ver met de zoekwoorden “fracture” en “watch” bij google.

Alvast bedankt.

Bernd

Toevalligerwijs deze film gister ook gezien.
En indd het horloge viel mij ook op.
Ik heb sterk het vermoeden dat het om een model van Zeno gaat, maar ik kan er ook naast zitten.
Wie lost dit raadsel op ;-)?

Lijkt mij inderdaad ook een IWC. Of een Van der Gang (:smiley:

Die zijn beide niet onder de 4.500 euro te krijgen, of dat betaalbaar is laat ik aan je zelf over. Maar Zeno heeft er inderdaad ook een “versie” van. Die zal rond de 1000 zijn (gokje)?

Leuk van al jullie reacties. Ik zal even kijken van een van der Gang is. Ben totaal niet bekend met horloges. Maar >1000 is toch echt iets boven mijn buget.
Groeten

je zou idd denken dat het een portugieser is, maar er lijkt zoveel tekst op de rechterkant van de wijzerplaat te staan, en dat heeft de portugieser niet, maar misschien zie ik het niet helemaal goed :wink: