Horloge in de prijscategorie rond 1500-2000

‘Hmm niet helemaal. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Er zijn wat betreft de dial twee verschillende Sixty Five’s;

• De 65 met de oorspronkelijke dial afgeleid van die uit ‘65 met de 12, 3, 6 en 9 cijfers.
  • De iets moderne dial met dots.

De foto die jij hebt toegevoegd is een ander model, de Aquis.

Ohja ik zie het🤣

Dank voor je reactie!

De Omega Seamaster bij @SuperC is inmiddels gereserveerd.

Ben benieuwd wie hem heeft opgepikt.

Als je snel van je geld af win zijn dan is dat een perfecte optie, echter een microbrand van 2k met de specs van een gemiddelde NTH of Obris Morgan lijkt me wat overdreven. Wel een mooi model!

Een quartz, maar wel onder de 40mm, sexy en binnen budget:

https://www.uhrenfreund.com/Omega-Seamaster+Diver+300M+Quarz-25618000-details-de-4402.html

3 likes

Erg mooi! Maar ik ben wel opzoek naar een automatisch horloge :slight_smile:

Groet,

Zowi

Kijkend naar de ietwat klassiekere horloge merken vind ik de longines avigation big eye echt prachtig.

Hehe, was te proberen.

1 like

Nou ik heb toevallig een nth en een obris Morgan en een Anonimo. Je hebt gelijk dat de anonimo te duur is, maar de afwerking en het design zijn echt geweldig en vele levels hoger dan nth en obris.

Het zal ongetwijfeld genoemd zijn al maar ik sta achter een nieuwe tudor prince muts dress watch je ding is. Mooi klassiek horloge dat tijdloos is en zeker zijn waarde vast houdt.

Erg mooi!
Waar zou ik deze kunnen kopen? Ik neem aan 2e hands want dit ligt niet in mijn budget ben ik bang

https://www.chrono24.nl/tudor/prince-date-day-36mm-steel-yellow-gold-black-dial-automatic-m76213-0012--id16659603.htm deze valt binnen budget en zijn meerdere hier op het forum die hier goede ervaringen hebben, de overige 36mm varianten zijn idd iets boven budget en er komt idd nog ongeveer 25procent totaal aan invoer en btw over heen. Ze worden regelmatig aangeboden ook op ebay en chrono 2e hands.

Doxa Sub300T kan ook nog. Maar moet je wel van houden. Is wel erg specifiek en voor een selecte groep liefhebbers.

4 likes

De nieuwe Formex Reef. Ja ok, geen geschiedenis, maar hele goede afwerking en een uniek model

:heart_eyes:

Ik zit alleen een beetje met 2e hands bestellen op zulksoort sites aangezien het om een hooo geld gaat en ik niet opgelicht wil worden, weet jij hoe het zit bij dit?

Valt in je budget.

5 likes

Valt te krijgen binnen het budget + automatisch uurwerk en behoud van waarde. Zou wel goed kijken naar de servicegeschiedenis.

2 likes

Ik heb hem zelf op de short list staan.mooi om te lezen dat die bevalt

Geduld hebben en vragen stellen aan verkoper maar ook oordeel bijv hier op het forum halen. Er is echt niks mis met een gebruikt horloge maar je moet wel weten waar op te letten.

Doe dan een SKX voor 250. Je gaat toch geen Seiko kopen van 2000 euro? :exploding_head: